افتتاح باجه بانک پارسیان در بیمارستان میلاد

شنبه ، 26 فروردين 1396 ، 09:10

بانکی دات آی آر: در آستانه میلاد با سعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و با حضور مدیران ارشد بانک و بیمارستان میلاد، باجه بانک پارسیان در بیمارستان میلاد تهران افتتاح شد.

 

خسروانی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی بانک پارسیان در آیین افتتاح این باجه ضمن تشکر از مدیران محترم بیمارستان میلاد جهت حسن نظر آنها برای پذیرش بانک پارسیان در این مجموعه، گفت: امروز ما در خدمت همکاران عزیزمان در بخش خدمات بیمارستانی میلاد هستیم تا منجر به افتتاح یک واحد عملیاتی در بیمارستان میلاد شود و باعث مباهات است که بانک پارسیان توفیق دارد که به همکاران و مراجعه کنندگان ارائه خدمت بدهد.

خسروانی با اشاره به اینکه بانک پارسیان از نظر تقویمی دومین بانک بیمارستان میلاد هست، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از ظرفیت‌های بانک پارسیان داریم ما اولین بانک در بیمارستان میلاد خواهیم بود.

 

معاون اجرایی بانک پارسیان با بیان اینکه بانک پارسیان در آستانه پانزدهمین سال فعالیت خود است، افزود: با شواهدی که در حوزه‌های کارشناسی بخش بازار پول کشور دیده ‌می‌شود، می‌توان گفت در زمره بانک‌های رده اول در حوزه ارائه خدمت قرار دارد و این شدنی نیست مگر اراده ما و همکارانمان در بانک.

 

خسروانی با بیان اینکه همه سازمان ها مسئولیت اجتماعی دارند، افزود: در بانک پارسیان نیز مسئولیت اجتماعی موجود است و ما در مرحله بعد بنا داریم، اینجا مسئولیت اجتماعی هم تحقق پیدا کند. پس از آن امکانات در حوزه‌های قرض‌الحسنه داریم و بیماران بی‌بضاعتی که به تشخیص یک کمیته که بعداً تعریف خواهیم شد، می‌توانند از این خدمات بهرمند شوند. صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان بیشترین میزان قرض‌الحسنه را در سال گذشته در میان بانک‌های خصوصی ارائه کرده است.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک پارسیان

► وصول 1300 میلیارد تومان از معوقات بانک سرمایه
بانک اقتصادنوين تجهیزات پزشکی اهدا کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر