کلنگ ساخت 2 مدرسه بانک اقتصادنوين به زمين زده شد

شنبه ، 16 ارديبهشت 1396 ، 08:31

بانکی دات آی آر: همزمان با اعياد شعبانيه و روز معلم، کلنگ احداث دو مدرسه جديد بانک اقتصادنوين در غرب کشور به زمين زده شد.

 

طي دو مراسم جداگانه و در راستاي ايفاي مسئوليت اجتماعي و با هدف توسعه دانايي، احداث دو مدرسه جديد نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران در روستاي رزاب سروآباد مريوان و روستاي افراسياب حسين آباد سنندج آغاز شد.

 

در آيين کلنگ‌زني اين مدارس جمعي از مقامات و مسئولين استان‌ کردستان، مقامات بانک اقتصادنوين و تعدادي کثيري از دانش‌آموزان و اهالي اين روستا ها حضور داشتند.

 

بانک اقتصادنوين با موافقت سهامداران تاکنون در مناطق محروم کشور مدارس متعددي احداث کرده که اين اقدامات از سوي ساير بنگاه‌هاي اقتصادي به عنوان الگو مورد توجه قرار گرفته است.

 

اين بانک در کنار حضور موثر در بازار پولي و مالي کشور، در ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود اقدامات موثري داشته که ساخت مدرسه در مناطق محروم از جمله اقدامات مهم و تعيين کننده اين بانک در اين بخش به شمار مي‌رود.

 

تاکنون با احداث مدارس بانک اقتصادنوين در مناطق محروم استان‌هاي خوزستان، بوشهر، سيستان و بلوچستان، آذربايجان شرقي، ايلام، کردستان، گيلان، خراسان جنوبي، هرمزگان، سمنان، کرمان، زنجان، مازندران و خراسان شمالي فرصت علم آموزي در محيط مناسب براي فرزندان اين سرزمين فراهم شده است.

 

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

► برگزاري آزمون استخدامي در موسسه اعتباري ملل
پیشخوان روزنامه‌های اقتصادی روز ‌‌شنبه 16 اردیبهشت 96 ◄

مطالب مرتبط
بنر