رستوران‌های بازار تهران و درآمد چند ده میلیونی در یک روز

شنبه ، 27 خرداد 1396 ، 13:10

اگر شما نیز راهتان به منطقه 12 و خیابان 15 خرداد رسیده باشد، قطعا پای داخل بازار بزرگ تهران گذاشته اید، بازاری که همیشه مملو از جمعیت بوده و داخل آنها از هر قشری و با هر شرایط اقتصادی خواهید دید. کوچه پس کوچه های بازار تهران همیشه پر از مغازه های متفاوتی هاست، مغازه هایی که در کنار آنها رستوران های کوچک و بزرگ، فست فود ها و کبابی های قدیمی به چشم می خورند.

 

نزدیک به ظهر و وقت ناهار که شوید، در برخی از قسمت های بازار شاهد صف هایی طولانی خواهید بود؛ صف هایی که نشان از رستورانی بزرگ و با کیفیت داشته که این تعداد از افراد پشت درب آن ایستاده اند تا بتوانند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوبشان را بچشند!

 

حدس زدن اینکه این صف ها متعلق به کدام رستورانهاست کار سختی نیست، چراکه هر کسی که پایش به بازار تهران باز شده باشد با سه رقیب همیشگی و قدیمی این منطقه آشنایی دارد؛ رستوران های بزرگی که به لحاظ کیفیت غذاها و انواع سالاد خوشمزه شان ، تعداد مشتری در سطح بالایی قرار گرفته و شبیه بهم می باشند، و تمامی مشتریان آنها هزینه های گزاف به همراه صف های طولانی و شرایط خاص این نوع از رستوران ها را پذیرفته تا بتوانند از غذاهای خوشمزه و با کیفیت به همراه انواع نوشیدنی، ترشی و سالاد های مخصوص آنها استفاده کنند.

 

از مدیر یکی از این رستوران ها در مورد گردش مالیشان سوال کردیم؛ اما طبق معمول وی زیر بار نرفت و تنها در جواب گفت که او را با دارایی درگیر نکنیم! در مورد تعداد سرویس دهی روزانه که از او پرسیدیم سری به نشانه تعدادی بالا برایمان تکان داد! با این حجم از مشتری و غذای با کیفیت محاسبه تخمینی گردش مالی کار ساده ای نیست، اما میزان فروش ناخالص این نوع از رستوران ها در یک روز تا چند ده میلیون نیز خواهد رسید.

 

 

 

► جدیدترین نرخ کارمزد بانکی انتقال وجه کارت به کارت برای مبالغ مختلف
 جانشین پراید در راه است، واقعیت یا خیال ؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر