اقدام تحسین برانگیز بانک ملی برای جلوگیری از تداوم شایعات

يكشنبه ، 18 تیر 1396 ، 08:55

به گزارش خبرنگار اخبار بانک، در حالی که همچنان شایعات در فضای مجازی نسبت به بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در جریان است بانک ملی ایران اقدامی شایسته و تحسین‌برانگیز انجام داد.

 

در چند ماه اخیر به دلیل وجود شایعاتی مبنی بر ورشکستگی برخی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بسیاری از شهروندان سپرده های خود را از بانک ها و موسسات اعتباری بیرون رانده اند.

مقصد بسیاری از سپرده های بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی بانک های دولتی بوده است. تفکر حاکم بر فضای فعلی که پر از شایعات است، قابل اطمینان بودن بانکهای دولتی است.

 

در نگاه اول این بهترین موقعیت است که بانک دولتی آمار منابع و سپرده های خود را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و سهم بیشتری از نقدینگی را در اختیار بگیرد.

 

در این بحبوحه بانک‌ملی اقدامی قابل تحسین و شایسته را انجام داده و نامه در خصوص مسائل اخیر برای کارمندان خود ارسال کرده است.

 

در این نامه که چند روز پیش به کلیه شعب و پرسنل این بانک ارسال شده است از کارمندان خواسته شده است که اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کرده و اجازه ندهند شبکه بانکی بیش از این آسیب ببیند.

 

به عبارت دیگر بانک ملی حاضر نیست به هر قیمتی منابع بانک‌های دیگر را جذب خود کرده و از رقبا پیشی بگیرد. این اقدام قابل ستایش را می توانند دیگر بانک ها دولتی که در چند روز اخیر منابع زیادی جذب کرده اند سرلوحه کار خود قرار د هند

► سود بالای بانکی و تخریب بازارهای مالی
نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران با حمایت بانک تجارت ◄

مطالب مرتبط
بنر