بازیگر زن انگلیسی میراث ملی شد!

دوشنبه ، 18 آبان 1388 ، 19:16

یک گزارش دولتی انگلیس نشان می دهد، کیت وینسلت  یک گنجینه ی ملی 60میلیون یورویی برای انگلستان است.

 


به گزارش بانکی دات آی آر، این بازیگر 34ساله، نخستین فردی است که توسط شورای فیلم بریتانیا بررسی مالی شده و به عنوان یکی از چهره های موثر تاثیرگذار بر اقتصاد صنایع خلاق انگلیس - مانند بازیگری- معرفی می شود.

مبدع این طرح دیوید استیل، رئیس مرکز تحقیقات و آمار شورای فیلم بریتانیا است، وی در این طرح هنرمندان و افراد مشهور را از حیث "ارزش افزوده اقتصادی" داشتن و به اصطلاح خود "خلاق" بودن رتبه بندی می کند.

وی در این رتبه بندی بالاتر از طراح جگوار قرار گرفت.

این گزارش قرار است تا پایان ماه جاری میلادی در اختیار عموم قرار بگیرد تا اشخاص مشهور بریتانیایی ترغیب شوند، برای کشورشان آنهم در این شرایط در بحران اقتصادی درآمد زایی کنند.

یکی از کارگردانان انگلیسی گفت:«واقعا خوشحالم که وینسلت توانسته نمادی از فرهنگ انگلیسی باشد، او در فیلم های خود به خوبی شخصیت انگلیسی را به نمایش گذاشته است و توانسته به عنوان میراث ملی انگلیس خود را جاودانه سازد.» وی هم چنین از استفاده از الگوی بشریت این بازیگر زن انگلیسی در سیاست و تجارت خبر داد!
علی رغم بازی وینسلت در فیلم تایتانیک 1997 که 1میلیون یورو برای وی درآمد داشت، وی تصمیم گرفت برای کمک به پخش فیلم های خانگی، بیشتر در این فیلم ها نقش ایفا کند تا فیلم های سینمایی پرمخاطب.
کیت وینسلت که برنده ی جایزه ی اسکار نیز بوده است ، از سال 1995 درآمدی معادل 20میلیون یورو از طریق کار بازیگری داشته است

.

 




► ردپاي فساد در مطالبات معوق بانک‌هاي دولتي
سهميه بنزين خودروهاي عمومي تعيين شد ◄

مطالب مرتبط
بنر