آقای اوباما ! به نتیجه نمی رسید

پنجشنبه ، 19 آذر 1388 ، 10:29

یک پایگاه خبری معتبر امریکایی با بررسی طرح اوباما برای تشدید تحریم ها علیه ایران و تهیه ی گزارشی به این نتیجه رسید که هيچ كسي كارآمد بودن و تاثیر تحريم‌ها عليه ايران را باور ندارد.

به گزارش بانکی دات آی آر ، "آلترنت " نوشت: هيچ كسي به كارآمدي تحریم ها علیه ایران اعتقاد ندارد و این در حالی است که كنگره براي تصويب تحريم‌هاي جدید عليه ايران لحظه شماری می کند .

 


این پایگاه خبری در ادامه با انتقاد از عدم رای گیری تک به تک در این خصوص در کنگره اضافه کرد : جالب اینجاست که در حالی این مصوبات به سرعت در کنگره در حال تصویب نهایی است که هنوز هیچ بحث کارشناسانه و دقیقی روی تاثیر آن انجام نگرفته است.این در حالی است که تقریبا هیچ کس به طور قطع و یقین نمی تواند از تاثیر این تحریم ها سخنی به میان آورد.


تنها امیدی که می ماند این است که یکی از سناتورها با شجاعت دلایل و تاثیر این تحریم ها را از رئیس جمهور اوباما و سایر اعضای کنگره سوال کند ، تحریم هایی که نه تنها شعار تغییر اوباما را محقق نخواهد ساخت ، بلکه موجب تخریب وجهه امریکا نیز خواهد شد.

این سایت خبری در پایان با اشاره به فشارهای وارده بر آژانس در مورد ایران نوشت : شوراي حكام آژانس بين‌المللي انرژي اتمي تحت فشار كشورهاي غربي  و امریکا به صدور قطعنامه عليه ايران تن داد.که این نیز نشان دهنده ی سیاست های بدون کارشناسی امریکا و غرب در قبال مسئله ایران است.

.

► داستان خواندنی کوئست اینترنشنال و شرکت تویوتا
صف های طویل کاریابی در چین ◄

مطالب مرتبط
بنر