گزارش تصویری / مراحل رفع نقص خودروی تویوتا در نمایندگی ها

يكشنبه ، 18 بهمن 1388 ، 17:00
در خبر ها امده بود شرکت تویوتا بالغ بر 4 میلیون خودروی خود را به علت نقص فنی فراخوانده است.

به گزارش بانکی دات آی آر ، سیستم پدال گاز این خودروها با مشکل مواجه بوده و رئیس شرکت تویوتا نیز روز گذشته طی کنفرانس خبری از مشتریان خود عذرخواهی کرد.

 

گزارش تصویری زیر مراحل بررسی و رفع نقص خودروها در یکی از نمایندگی های تویوتا را نشان می دهد

در همین زمینه بخوانید :

کنفرانس خبری رئیس شرکت تویوتا و حاشیه های آن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه و تنظیم : سرویس بین الملل بانکی دات آی آر

 

► بن‌بست و سهام عدالت! / عکس
راهکار اسپانیایی برای حل مشکل بیکاری! ◄

مطالب مرتبط
بنر