ده دلیل برتر چرا بازار فارکس بهترین بازار تجاری است

دوشنبه ، 25 آذر 1398 ، 21:44

فارکس یکی از روشهای منحصر به فرد برای سرمایه گذاری در امور مالی است و به دلایل مختلف  این روند مرسوم است. معاملات فارکس مربوط به خرید و فروش ارز است و ۱۰۰ ٪ الکترونیکی میباشد . یعنی هیچ طبقه تجارت فیزیکی وجود ندارد و تمام معاملات در اینترنت اتفاق می افتد. به عنوان مثال ، آلپاری یکی از ارائه دهندگان چنین خدماتی است. متوسط گردش روزانه سرمایه در بازار ارز بسیار زیاد است و در حدود ۴ تریلیون دلار است که همه بازارهای مالی دیگر را تحت الشعاع قرار داده است. بنابراین ، امروز ، ما در مورد ۱۰ دلیل محبوبیت معاملات فارکس و اینکه آلپاری چیست صحبت خواهیم کرد.


۱- برنامه مناسب

بازار فارکس در سراسر جهان ۲۴ ساعت شبانه روز از دوشنبه تا جمعه باز است. این امکان را برای شما فراهم می کند که تجارت در زمانی که برای شما مناسب است انجام شود . بازارهای بورس ، حداقل در ایالات متحده ، هر روز فقط از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر باز است.

۲- عدم وجود محدودیت های جغرافیایی

علاوه بر این ، تجارت ارز بسیار راحت است زیرا می توانید با استفاده از یک کامپیوتر معمولی متصل به اینترنت ، از خانه شخصی خود تجارت کنید. و دلالان فارکس بسترهای تجاری تبلتها و تلفنهای هوشمند را ارائه می دهند.

۳- فرصت تمرین به صورت رایگان

همه کارگزاران خوب فارکس ، نرم افزار ، ابزار ، اخبار ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر را بصورت رایگان ارائه می دهند. شما می توانید یک حساب آزمایشی باز کنید و استراتژی های مختلف و بدون خطر را امتحان کنید.

۴- آستانه ورود  کم و ناچیز

یکی دیگر از دلایل محبوبیت بازار فارکس ، آستانه ورود نسبتاً کوچک و پایین است. اکثریت قریب به اتفاق کارگزاران فارکس کمیسیون دریافت نمی کنند و پول خود را از طریق اسپرد تهیه می کنند ، که در پنجره ویژه سکوی معاملاتی نمایش داده می شوند. شما حتی  متوجه نخواهید شد که کمیسیون کارگزار خود را پرداخت می کنید ، به ویژه اگر کارگزار خدمات گسترده ای بدهد.

۵- قدرت نفوذ

کارگزاران فارکس حسیه سود را ارائه  می دهند. به اصطلاح تنوع معاملات اجازه می دهد تا با مبلغ هنگفتی تجارت کنید ، و فقط چند صد دلار در حساب خود داشته باشید. البته این ریسک پذیر است ، اما از طرف دیگر ، یک معامله گر همیشه می تواند معاملات  کوچکتر را انتخاب کند و از این طریق خطرات آنها را کاهش دهد

۶- نیازی به واریز بزرگ ندارید

برای شروع معاملات ارز نیازی به پول زیادی ندارید. کارگزاران حساب های کوچک و حتی میکرو فارکس را ارائه می دهند که می توانید با چند صد دلار شروع به کار کنید.

۷- بازار عظیم

بازار ارز بسیار زیاد است. بسیار از بورس کالا بزرگتر است. دستکاری آنها آسان نیست. حتی بانکهای بزرگ هم نمی توانند این کار را انجام دهند. در چنین بازار عظیمی مشکلی برای نقدینگی وجود ندارد. شما همیشه می توانید معامله را در یک نقطه مناسب ببندید.

۸- کمبود کمیسیون

در بیشتر موارد ، کمیسیون و هزینه دریافت می شود. در معاملات بورس نیاز به پرداخت کمیسیون معاملات سهام دارد. این بدان معناست که اگر حساب کوچکی داشته باشید ، نمی توانید به اندازه دلخواه تجارت کنید. اما هیچ محدودیتی برای فارکس وجود ندارد زیرا هیچ کمیسیونی وجود ندارد. بنگاه های کارگزاری به دلیل گسترش ، سود ناچیزی در هر تراکنش ایجاد می کنند. بدون نگرانی در مورد هزینه های کارگزاری می توانید هر چند وقت که دوست دارید ارز را تجارت کنید. و اندازه قطعی مشخصی که باید خریداری کنید وجود ندارد.

۹- وسایل کمک آموزشی

بدلیل وجود مبتدیان بسیار , وسائل کمک آموزشی فراوانی در اختیار معامله گران قرار دارند . بنابراین ، برخی از متخصصان این وسایل را ایجاد می کنند. هر کارگزار باید دارای یک بخش آموزشی باشد ، همه اینها اعتبار به بازار فارکس می بخشد.

۱۰- مقررات

فارکس به صورت مرکزی تنظیم می شود. مقامات ذیربط دائما کارگزاران را رصد می کنند. شما می توانید با خیال راحت در بازار ارز تجارت کنید ، اما باید یک کارگزار معتبر را انتخاب کنید که دارای مجوز باشد.

► ده دلیل برتر چرا بازار فارکس بهترین بازار تجاری است
معرفی سرویس پرسش و پاسخ ویزا و مهاجرت نیلگام ◄

مطالب مرتبط
بنر