بهترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی برای بانک ها و موسسات مالی

شنبه ، 18 شهریور 1402 ، 13:39






بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به خوبی میدانند که هر چه مشتری بیشتری جذب کنند سود بیشتری نیز عایدشان میشود. به همین دلیل بسیارمهم است که تبلیغات هدفمند و موثری داشته باشند. هدیه تبلیغاتی از گذشته تا امروز همیشه روش جذب موثری بوده و در همه‌ی کسب‌و‌کارها کارآیی و اثربخشی داشته است. استفاده از هدایای تبلیعاتی به عنوان یکی از روش های مارکتینگ، تاثیر لحظه‌ای و مقطعی ندارد و میتوان با اطمینان گفت که این مدل تبلیغات با هزینه کمتر و البته ماندگاری بیشتر تاثیر بالاتری هم دارد. خوب است بدانید که هدایای تبلیغاتی از دو جهت مفید هستند یک جنبه حرفه ای، بیزینسی و برندینگی که ارتباط مستقیمی با حوزه کسب و کار و برندینگ دارند و جنبه دیگر جنبه حسی و عاطفی هدیه است. اما بهترین هدیه تبلیغاتی برای صنعت بانک چیست؟ آیا گران‌ترین هدیه، همیشه بهترین است؟ در ادامه به بررسی اینکه چه
هدایایی مناسب و درخور سیستم بانکداری است خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
قبل از خرید هدیه تبلیغاتی برای یک موسسه مالی، باید به 3 سوال زیر پاسخ بدهید:
1. هدیه را برای کارکنان بانک میخواهید یا مشتریان بانک؟
2. آیا قصد دارید هدیه را برای مناسبت خاصی خریداری و اهدا نمایید؟
3. چه میزان بودجه ای برای خرید هدیه در نظر گرفته اید؟
مثلا هدیه‌های تبلیغاتی برای مناسبت‌هایی از قبیل هدیه‌ی سالگرد تاسیس بانک، روز کارمند، عیدنوروز، شب یلدا، روز مادر، روز پدر یا تولد کارمندان و... کاملا متفاوت است و هر کدام از این مناسب ها هدیه‌ی مختص به خود را دارد. هرچه هدیه ای که انتخاب می‌کنید تناسب بیشتری با مناسبت موردنظر داشته باشد، تاثیر آن نیز بیشتر خواهد بود. از طرف دیگر، به خاطر داشته باشید که لزوما در نظر گرفتن بودجه زیاد برای خرید هدیه تبلیغاتی مناسب نیست، باید بتوانید با بودجه در نظر گرفته شده خرید بهینه و ارزشمندی داشته باشید.
بهترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی برای بانک ها و موسسات اعتباری
انتخاب هدیه‌ای درخور مشتریان و کارکنان بانک‌ها نشان از اهمیت و احترام بانک به مشتریان و کارکنانش دارد. هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید باید باکیفیت و منحصر به فرد باشد. هدیه‌های کلیشه‌ای بسیاری (مثل تقویم رومیزی، خودکار های تبلیغاتی، دفترچه یادداشت و ...) در بازار وجود دارد اما این هدایا خاص نیستند و نباید انتظار چندانی از تاثیر آن ها در ذهن مخاطب داشته باشید.
شرکت صنایع خلاق اریسا چند پیشنهاد ناب و خاص برای خرید هدیه تبلیغاتی و سازمانی برای بانک ها دارد که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم:
کرشمه پرداز اعلا
هنر مس‌وپرداز ترکیبی از نقاشی و میناکاری بر روی اجسام خصوصا ظروف مسی می‌باشد. هم نشینی دو رنگ آبی لاجوردی در کنار فیروزه‌ای باعث چشم نوازی این هنر زیبا میباشد. این ست زیبا شامل یک عدد گلدان مس‌وپرداز سایز 20 که هنر دست هنرمندان اصفهان میباشد و یک ترمه اعلا ابریشم 12 رنگ سایز 100*100 که توسط هنرمندان یزدی تولید شده است. نقاشی پرداز این گلدان توسط استادان اصفهانی روی فلز مسی انجام شده و پوشش پلی استری رویه‌ی این محصول،‌ سبب عدم تغییر رنگ و دوام بیشتر آن می‌شود و این گلدان را مناسب استفاده در دکوراسیون می‌سازد. ترمه‌های موجود در بازار دارای طرح‌هایی از قبیل بته‌جقه، گل‌های شاه عباسی، شاخ گوزنی، امیری، راه راه(محرمات)، بته سروری، بته بادامی، بته خرقه دررنگ بندی های مختلف هستند.



ست آذین فیروزه : هدیه ای خاص برای مشتریان VIP بانک
هنر فیروزه‌کوبی از دیرباز مورد توجه هر سبک و سلیقه‌ای بوده است. ست کشکول و جفت گلدان فیروزه کوبی (آذین کشکول فیروزه)، یکی از زیباترین ست‌های فیروزه کوبی اریسا میباشد که می توانید آن را به عنوان هدیه ای خاص برای مدیران یا مشتریان vip خود تهیه فرمایید. این پک زیبا شامل دو عدد گلدان صراحی فیروزه کوب۲۵ سانت و یک عدد کشکول فیروزه کوب طرح احسان سایز (19.5*20) بوده که از کشکول میتوانید به عنوان شکلات‌خوری استفاده کنید. این ست هدیه جزو محصولات لوکس و فاخر اریسا است که گزینه ای مناسب برای هدیه به مدیران می‌باشد.
پک هدیه زعفران
این پک کاربردی شامل زعفران ساب مس‌وپرداز و یک قوری زعفرانی طلایی یا نقره‌ای، زعفران ممتاز (سرگل)، جا سکه‌ای خاتم داخل راش، هاون (رنگ‌های سرمه‌ای و سبز که با توجه به موجودی تقدیم می‌گردد) میباشد. هنر مس‌وپرداز یکی از هنرهای تازه نفس و جوان در دنیای صنایع دستی است. این هدیه از آن جهت کاربردی نامیده میشود که قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان است. همه‌ی این اقلام در جعبه‌ی کوچک چوب و چرم به ابعاد 11*23*22 زیبایی این محصول را تکمیل می‌کند. پک زرپران خاتم با طراحی زیبا و منحصر به فرد، هدیه ای مناسب برای شب یلدا، روز زن، روز مرد و... است. از سوی دیگر قیمت مناسب و به‌صرفه، این محصول را خاص تر میکند. امکان درج لوگو و یا نشان بانک داخل جعبه نیز وجود دارد.
پک دمنوش: هدیه ای سرشار از سلامتی و آرامش
محیط های موسسات مالی همواره بعنوان یکی از محیط های کاری پرفشار و پر استرس قلمداد می‌شوند. چه خوب است که با هدیه ای که برای کارکنان در نظر می‌گیرید،‌ به آنان نشان دهید که برای سلامتی و آرامش آنان، اهمیت قائل هستید. اگر به دنبال چنین هدیه ای هستید، پیشنهاد ما، خرید پک های دمنوش و بسته های سلامتی است. دمنوش‌ها همیشه به عنوان یک نوشیدنی خوش عطر و پرطرفدار معرفی شده‌اند. این هدیه‌ برای دوستداران دمنوش یک هدیه فوق‌العاده به شمار می‌آید. اریسا انواع مختلفی از پک های دمنوش را ارائه می‌دهد. در این بسته ها، علاوه بر انواع دمنوش، لوازم جانبی همچون فرنچ پرس،‌ ماگ، فلاسک و ... نیز وجود دارد.



کلام آخر
اهدای هدایای تبلیغاتی، بدون شک یک روش بسیار مناسب برای جذب و حفظ مشتری و نیز قدردانی از وفاداری مشتریان برای بانک‌ها میباشد. برای تاثیرگذاری بیشتر این هدایای تبلیغاتی، بهتر است نام بانک یا موسسه مالی خود را برروی این هدایا حک کنید. با این روش تاثیرگذاری بیشتری در ذهن مخاطب خود خواهید داشت. علاوه بر این بهتر است هدیه را با قرار دادن یک یادداشت خلاصه و یا یک کارت تبریک با نام مشتری شخصی سازی کنید. هدایایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم از صنایع دستی و هنر هنرمندان از سراسر کشور هستند که علاوه بر ارزش مادی، ارزش معنوی بالایی نیز دارند.
اگر مایلید ایده های بیشتری برای خرید هدیه تبلیغاتی یا سازمانی برای بانک ها و موسسات مالی-اعتباری بیابید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات سایت اریسا به نشانی www.erisagift.com بازدید فرمایید.

► بهترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی برای بانک ها و موسسات مالی
کش لس ؛ دستگاه کارت به کارت کوچک به جای دریافت پول نقد ◄

مطالب مرتبط
بنر