رزرو هتل در امارات

يكشنبه ، 9 مهر 1402 ، 15:17





و ایرانیان زیادی هم هرساله با اهدافی گوناگون به این کشور مسافرت می‌کنند. از آنجا که رفت‌وآمد هموطنان ما به این کشور بالاست و متاسفانه بسیاری از آن‌ها هم از نکات رزرو هتل در امارات اطلاعی ندارند؛ تصمیم داریم در این مقاله درباره روش ‌های انتخاب بهترین هتل در امارات صحبت کنیم.
نکات مهم رزرو هتل در امارات
اگر می‌خواهید به امارات سفر کنید، به این موارد توجه داشته باشید.
بررسی هدف
بهتر است قبل از هرکاری مقصود اصلی خود را مشخص کنید. به‌صورت کلی اغلب ایرانی‌ها برای تعاملات تجاری یا گردش و تفریح به این کشور رفت‌وآمد می‌کنند. حال اگر سفرتان تفریحی است، باید به فکر هتلی با امکانات مناسب باشید؛ اما اگر برای کار و تجارت به این کشور می‌روید، با انتخاب هتلی معمولی نیز می‌توانید نیازهایتان را برآورده کنید.
به‌یاد داشته باشید، سفرهای تفریحی همیشه هزینه بیشتری نسبت به سفرهای کاری دارند. نکته دیگر اینکه، اغلب افرادی که با مقاصد بازرگانی به این کشور می‌روند؛ باید در اقامتگاه‌هایی با موقعیت جغرافیایی عالی سکونت کنند. حال با توجه به این نکات، لیستی از هتل های مناسب امارات را تهیه و از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.
هزینه‌ها
موضوع مهم دیگری که در زمان رزرو هتل باید به آن توجه کنید، هزینه‌های اقامت است. خوشبختانه در کشور امارات هتل هایی متنوع با قیمت و امکاناتی متفاوت وجود دارند؛ به همین دلیل هر فردی می‌تواند با کمی جست‌وجو و گشت‌وگذار در سایت‌های خارجی، اقامتگاهی متناسب با بودجه خود پیدا کند. این کار کمی زمانبر است؛ اما با انجام آن قطعا به نتیجه می‌رسید.



دسترسی هتل
در اغلب موارد شرایط دسترسی هتل نیز اهمیت بالایی برای مسافران دارد؛ به خصوص اگر سفر آن‌ها تجاری باشد. در سفرهای تفریحی، باید اقامتگاهی را انتخاب کنید که به ساحل، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری نزدیک باشد؛ اما در سفرهای تجاری تنها دسترسی به مراکز اصلی شهر اهمیت دارد. نکته دیگر درباره دسترسی هتل، خدمات حمل‌ونقل است؛ البته از این بابت، نگرانی نداشته باشید؛ زیرا امارات شرایط حمل‌ونقل عمومی بسیار خوبی دارد. شما در جای جای این کشور به تراموا، تاکسی، اتوبوس، مترو، قطارهای درون شهری، مونوریل و قایق دسترسی دارید و به‌راحتی می‌توانید به منطقه موردنظر خود سفر کنید. خوشبختانه هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی در امارات کاملا معقول است. اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که باید غذای رستوران و کافی‌شاپ‌های مختلف امتحان کنید باید از قبل، شرایط هتل از این نظر را نیز مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید جایی که انتخاب کرده‌اید به غذاخوری‌های مختلف امارات نزدیک است.
خدمات
مسئله دیگری که همیشه در زمان رزرو اقامتگاه باید آن را در نظر بگیرید، خدمات و امکانات است. هرچند که کاملا طبیعی است هتل های ارزان‌قیمت، خدمات کمتری به مسافران ارائه دهند؛ اما این مسئله نباید موجب پایین آمدن معیارهای شما شود. به‌خاطر داشته باشید هر هتلی با هر قیمتی باید تمیز باشد و اتاق‌هایی راحت در اختیار افراد قرار دهد.
زمان سفر
دو نکته مهم در رابطه با تایم سفر وجود دارد؛ مسئله اول مربوط به رزرو اتاق است که توصیه می‌شود، مسافران 1 هفته قبل از پرواز خود برای رزرو اقامتگاه اتاق اقدام کنند. نکته دوم نیز درباره هزینه‌ها است. شما می‌توانید برای کنترل بهتر هزینه‌های سفرتان به امارات، زمانی از سال بلیط بخرید که تعداد گردشگران کمتر از مواقع دیگر باشد؛ البته گاهی این کار ممکن نیست؛ زیرا برای رسیدگی به اهداف تجاری باید در موقعیت‌های خاص سفر کرد.
همه مسافران باید این قوانین را رعایت کنند
هتل های امارات قوانینی دارند که همه افراد باید از آن‌ها پیروی کنند. این موارد عبارت‌اند از:
سیگار الکترونیک در همه هتل ها ممنوع است.
مسافران نمی‌توانند مواد آتش‌زا و منفجره به داخل هتل ببرند.
امکان حمل و جابه‌جایی هیچ نوع مواد مخدری در اقامتگاه‌ها وجود ندارد.
افراد اجازه ندارند داروهای بدون نسخه را در هتل مصرف کنند.
غذاهای هتل در زمان خاصی سرو می‌شود و همه افراد برای صرف وعده خود باید در این ساعت‌ها حاضر باشند.
ساعت ورود و خروج هتل‌ها را حتما چک کنید.
در صورتی که این قوانین را زیرپا بگذارید، مسئولان هتل با شما برخورد خواهند کرد.
بهترین هتل های امارات کدامند؟
تعداد هتل های عالی امارات بسیار زیاد است؛ به‌طوری که نمی‌توان همه آن‌ها را در این مقاله معرفی کرد؛ با این وجود سعی کردیم در ادامه لیستی از بهترین آن‌ها را برای اقامت به شما معرفی کنیم.
هتل سوفیتل د آبلیسک (Sofitel Dubai The Obelisk)
هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm)
. هتل جمیرا النسیم (Jumeirah Al Naseem)
. هتل فور سیزنز ریزورت دبی (Four Seasons Resort Dubai)
جمیرا القصر (Jumeirah Al Qasr)
هتل سوفیتل پالم (Sofitel Dubai The Palm)
هتل پولمن دبی کریک سنتر (Pullman Dubai Creek City Centre)
آدرس دبی مال (Address Dubai Mall)
هتل هیلتون پالم جمیرا (Hilton Dubai Palm Jumeirah)
هتل مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah)
هتل کمپینسکی امارات مال دبی (Kempinski Hotel Mall of the Emirates)
هتل آدرس بولوارد دبی (Address Boulevard)
هتل پارامونت (Paramount Hotel Dubai)
هتل برج عرب (Burj Al Arab)
این هتل ها جزو بهترین اقامتگاه ‌های امارات به حساب می‌آیند که از نظر امکانات، شرایطی بسیار عالی دارند. توصیه می‌کنیم حتما پیش از سفر خود به خوبی تمامی هتل‌ های امارات را بررسی کنید تا در نهایت انتخاب خوبی داشته باشید. حتی اگر برای سفرتان بودجه کمی دارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا این کشور تنوع هتل‌ ها بسیار زیاد است؛ به همین دلیل مسافران می‌توانند جایی مناسب برای خود پیدا کنند.



رزرو هتل در امارات با بهترین شرایط از فلای تودی
فلای تودی یکی از شرکت‌های گردشگری است که می‌توانید برای رزرو هتل در امارات از خدمات آن استفاده کنید. خوشبختانه این پلتفرم تمامی امکانات خود را به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار می‌دهد و پشتیبانان آن نیز در 24 ساعت شبانه‌روز آمداه پاسخگویی به افراد هستند. شما می‌توانید به راحتی و در خانه خود بلیط هواپیمای امارات را از فلای تودی بخرید و رزرو اقامتگاه را نیز به عهده کارشناسان این مجموعه بگذارید.

► دراپینو؛ بیتکوین رایگان برای همه ایرانی ها!
نوتلا، لذت طعمی بی‌نظیر با محصولی محبوب و پرفروش ◄

مطالب مرتبط
بنر