نحوه انتقال nft در کیف پول ها

سه شنبه ، 23 آبان 1402 ، 15:36



انتقال nft در کیف پول‌ ها یکی از پروسه‌های مهم در هنگام ترید کردن یا پرداخت حق اشتراک و هزینه یک مجموعه در متاورس با nft است. این فرآیند اما بسیار ساده است و برای انجام آن تنها کافی است وارد کیف پول خود شوید. فرضا کیف پول شما Metamask باشد. سپس روی گزینه NFTs زده و nft ای که قصد دارید برای کیف پول دیگر ارسال کنید بزنید. این‌گونه nft موردنظر انتخاب می‌شود و تنها کافی است که گزینه sed را بزنید. بعد از این مبلغ گس فی نمایش داده شده و اگر اوکی بزنید، پیام تایید برای شما نمایش داده می‌شود.
NFT چیست
بسیاری از افراد متخصص در بازارهای مالی مثل فارکس و رمز ارزهای مختلف مثل بیت کوین از بازار nft چندان اطلاع ندارند و فکر می‌کنند که حتما باید هنرمند یا فرد مشهوری بود تا بتوان در این بازار فعالیت کرد. حقیقت این است که هر nft یک توکن غیر قابل تعویض است که همین خاصیت آن باعث شده بسیار با ارزش باشد و کاربران بتوانند با خرید و فروش nft ها درست مانند خریدوفروش رمز ارزها یا ارزهای حقیقی، کسب درآمد کنند برای کسب درآمد از nft لازم نیست که شما حتما یک گرافیست باشید یا فرد مشهوری باشید که یکی از آقار معروف خود را nft کرده است. برای درک دقیق از اینکه NFT چیست کلیک کنید.
هر کاربر فعال بازارهای مالی که کمی با ترید کردن آشنا باشد می‌تواند در بازار nft فعالیت کند. علاوه بر این اکثر کسانی که از nft درآمد کسب می‌کنند گیمرهای حرفه‌ای هستند که با انتقال nft از کیف پولی به کیف پول دیگری، امتیاز حاصل از بازی‌ها را فروخته و کسب درآمد می‌کنند. همچنین اگر بتوانید یک nft که احتمالا در آینده ارزشش بیشتر می‌شود را خریداری کرده و هولد کنید، کسب درآمد شما بسیار زیادتر شده و احتمالا با رقم‌های میلیونی سروکار خواهید داشت. تنها کافی است بدانید nft چیست و چه خواصی دارد.
فری مینت NFT
بسیاری از پروژه‌های nft مشهور و جدید که قصد دارند توجه‌ها را به خود جلب کنند، اقدام به توزیع nft به صورت رایگان در میان کاربران می‌کنند. این پروژه‌ها این‌گونه هستند که شما بعد از دریافت nft های مینت شده رایگان، باید در بعضی شبکه‌های اجتماعی عضو شوید یا مثلا مدتی nft ها را نگه داشته و بعد بفروشید. در هر صورت دستیابی به فری مینت nft یکی از جذابیت‌های دنیای nft است که با کمی آشنایی با این دنیا می‌توانید از آن بهره ببرید.


سایت‌های زیادی هستند مثل opensea که اجازه مینت کردن nft های خودتان را به صورت رایگان به شما می‌دهند. برای این‌که بتوانید فایل‌های گرافیکی خود را بصورت رایگان مینت کرده و nft کنید تنها کافی است وارد این سایت‌ها شده و فایل خود را آپلود کنید. سپس روی قسمت مینت کلیک کرده و بعد از چند ثانیه، فایل مینت شده nft خود را دریافت و nft را در هر بازاری که دوست دارید برای فروش بگذارید.

► تورهای ارزان کیش و مشهد؛ از سیاحت تا زیارت
کاربرد پمپ کفکش و لجنکش ◄

مطالب مرتبط
بنر