امضای تفاهم نامه همکاری پابلیکا و انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

دوشنبه ، 15 آبان 1402 ، 00:00




مجموعه‌ی پابلیکا در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین کمک به هرچه بهتر دیده شدن کسب‌وکار‌های نوپا اکوسیستم استارتاپی ایران، تفاهم‌نامه‌ای با انجمن صنفی کسب‌وکارهای‌ اینرنتی امضا کرد.
سعید اتحادی مدیرعامل پابلیکا در این خصوص گفت: «ما از سال 94 در حوزه دیجیتال فعالیت خود را آغاز کردیم و تا به امروز با بسیاری از چالش‌ها رو به رو شده‌ایم و آنها را پشت سر گذاشته‌ایم. از طرفی ما همواره در تلاش هستیم تا به دیگر کسب‌وکارها در بهتر دیده شدن و جذب مشتری بیشتر کمک کنیم. رسالت ما حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین است تا با همه مشکلاتی که در شروع تا شکوفایی یک کسب‌وکار وجود دارد موفق شوند.

اتحادی در ادامه افزود: «#داستان_ما یکی از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی پابلیکا است که در آن به دوستان و همکاران خود کمک می‌کنیم تا تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و هرچه بهتر بتوانند خود را معرفی کنند. از این رو تفاهم نامه‌ای با انجمن صنفی کسب‌وکارها امضا گردید تا با اعضای انجمن که شامل استارتاپ‌ها، کسب‌وکارها و... فعال در حوزه دیجیتال را شامل می‌شد، مصاحبه‌ای به صورت رایگان انجام و به صورت رایگان منتشر گردد. امیدواریم این شروع بتوان یک تحول در راستای حمایت از کسب‌وکارها باشد.»

رضا شیرازی مدیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای آنلاین در خصوص این تفاهم‌نامه گفت: «باعث خرسندی است که این حس همکاری در بین اعضا انجمن وجود دارد. با توجه به چالش‌ها و مشکلات زیاد موجود در این حوزه، اشتراک گذاری تجربیات باعث می‌شود تا کسب‌وکارهای آنلاین بتوانند از بحران‌های به وجود آمده با موفقیت گذر کنند، و فرصتی است برای تعامل بین سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کهبتوانند با حوزه‌های متفاوتی در ارتباط باشند. ما از این دست اقدامات حمایت می‌کنیم زیرا معتقدیم برای ساخت یک اکوسیستم موفق همکاری تمامی افراد لازم و ضروری است.»

علیرضا وائلی مدیر روابط عمومی مجموعه پابلیکا در خصوص نحوه اجرا این تفاهم‌نامه عنوان کرد: «پیروی صحبت‌های صورت گرفته و با حمایت دوستان گرامی در انجمن صنفی کسب‌وکارهای‌ آنلاین قرار بر این شد تا از طریق ایمیل و پیامک، اطلاع‌رسانی‌های لازم به اعضای انجمن صورت پذیرد. استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها با عضویت در این پویش و پس ازتکمیل فرم مربوطه، در لیست مصاحبه‌ قرار خواهند گرفت و فرایند مصاحبه‌ها از تاریخ 1400.8.21 شروع خواهد شد . همچنین فرآیند انتشار این مصاحبه‌ها را از هفته ‌ی اول آذر ماه خواهیم داشت

► تدریس خصوصی آیلتس راهی موثر برای قبولی درآزمون آیلتس
حکم شرعی خرید و فروش وام چیست؟ نظر مراجع تقلید و قرآن ◄

مطالب مرتبط
بنر