ابداع های جالبی که موفق به جذب سرمایه گذار نشدند + عکس

دوشنبه ، 22 شهریور 1389 ، 14:31

انسان همواره به دنبال نوآوری بوده و با بهره بودن از تکنولوژی جدید هر روزه دست به ابداع و اختراعات جدید می زند. بخشی از این اختراعات برای ایجاد زندگی راحت در فضاهای کوچک زندگی بشر امروزی طراحی می شوند .

 


به گزارش بانکی دات آی آر، این نکته را نباید فراموش کرد که هر ایده ، طرح و یا اختراعی فرصت ورود به بازار را ندارد. در این میان هستند طرح های باور نکردنی ای که اجرایی شدن آن ها برای انسان بسیار حائز اهمیت است اما به علل متعدد فرصت بروز و ظهور را نداشته اند.


در این جا به 5 طرح پذیرفته نشده اما جالب توجه اشاره می کنیم.

 


1.    دوچرخه تاشو


نام طرح: وان "One"
به علت افزایش جمعیت و حجم ترافیکی که هر روز بدان افزوده می شود، برخی از مردم ترجیح می دهند که مسافتی را پیاده روی کرده و یا با دوچرخه طی کنند. اما پارک کردن دوچرخه در هر مکانی امکان پذیر نیست و این  نیز خود به مشکل اضافه می شود.توماس اون ، این دوچرخه تاشو را با نام وان طراحی کرد. طرحی راحت و شیک که از قدرت برق نیز استفاده می کند.


وقتی که جمع شود تنها 2 فوت ( حدود 60 سانتیمتر) جا می گیرد و لاستیکهای دوچرخه که با زمین تماس دارد پوشیده می شود.

 


2.    ویرتو


ویرتو یک وسیله طراحی دیجیتال است. این وسیله می تواند به شما روش های خلق تصاویر گرافیکی را بیاموزد.با توجه به نور و حسگرهای متفاوتی که دارد می تواند رنگ ها را به زیبایی بر روی صفحه نمایش درهم آمیزد. یانا کلیموا هنرمند معروف گرافیک مبتکر این طرح می باشد.

 


3.    ساعت مچی شنی


طرح ساعت مچی شنی ،نظریه ای قدیمی است و به زمانی  باز می گردد که انسان برای سنجش زمان از شن استفاده می کرد. پاوال بالیکین ، طراح این کار درباره آن چنین می گوید: "این ساعت با استفاده از صفحه نمایش دیجیتالی کار می کند. در اصل این شن نیست که زمان را محاسبه می کند. وقتی که شما می خواهید از زمان با خبر شوید  باید دکمه ی آنرا فشار دهید تا ساعت به صورت اعداد دیجیتالی ظاهر شود."


در اصل ظاهر ساعت از ساعت های شنی الهام گرفته است و تا حدود طرز نمایش اعداد مشابه ساعت شنی است ولی از خود شن و محاسبه زمان توسط آن خبری نیست.

 


4.    تستر پیام


معمول است که ما برای کسانی که دوستشان داریم، پیام های محبت آمیز به جای بگذاریم. اگر این پیام  محبت آمیز و سرشار از انرژی صبح و در کنار میز صبحانه شما باشد، روز زیبا و موفقیت آمیزی برایتان رقم خواهد خورد. ساشا تسینگ تستری را طراحی کرده است که می تواند پیام و نوشته شما را بر روی نان تست بنویسد. این طرح می تواند به شما این قدرت را بدهد که از بهترین موقعیت ها برای گفتن حرفتان استفاده کنید.

 

 

5.    دستگاه دومنظوره اجرای "ام پی تری" و " سی دی"


تصور کنید که شما عاشق موسیقی هستید و کلکسیونی از آهنگ ها را هم بر روی ام پی تری و هم بر روی سی دی دارید. خوب بهترین راه برای آن که هر دو آن ها را بتوانید گوش کنید این است که سیستم اجرای آن ها را یکجا در اختیار داشته باشید. دستگاه دومنظوره اجرای موسیقی به نام DMP این امکان را به شما می دهد و مشکل شما را مرتفع می کند.


با این دستگاه شما می توانید به آهنگ های ام پی تری خود گوش دهید و بعد از انتهای دستگاه به دو طرف آن را باز کنید. جایگاه سی دی آماده است تا شما سی دی محبوب خود را درآن قرار دهید و اجرایش کنید. تمام آهنگ های مورد علاقه شما در یک جا جمع است.

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

995 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

گزارشی خواندنی از "عشق دوربین" انگلیسی + عکسهای جالب

15 نکته ی جالب در مورد اینترنت که نمی دانید!

عکسهای جالب / کشف جدید ترین روش تهویه شرکت واحد

گزارشی از تنها هتل "بدون ستاره" در جهان + عکس

ریش داشته باشی، در صف بانک نمی‌ایستی!

گزارشی از وضعیت کار زنان در عربستان سعودی + عکسهای جالب

عکسهای جالب از استیو جابز ، مدیر اجرایی اپل

عکسهایی جالب از گشت ارشاد چین !

رقم حدودی دستمزد 13 بازیگر مشهور سینمای ایران

کاریکاتورهایی جالب پیرامون تحریم ایران

آقای فوتبالیست ! لطفا فیس بوک خود را بروز نکنید!

گزارش تصویری / کور شدن یک دختر جوان دره راه آزادی

اقدام جالب پلیس سوئیس برای کاهش تصادفات + عکسهای جالب

گزارش تصویری/تفاوتهای ایستادن صف بانک در ایران و اروپا

تصویر جالب/ نحوه ایستادن یک هم وطن در بانک!

► گفتگویی جالب با پسر وزیر رفاه یا وزیر در رفاه !
آخرین خبر ها از سهمیه بندی بنزین پس از هدفمندی ◄

مطالب مرتبط
بنر