دومین شعبه بانک تات در اصفهان افتتاح شد

شنبه ، 3 مهر 1389 ، 14:50

دومین شعبه بانک تات در اصفهان پیش از ظهر روز پنج شنبه  (اول مهر ) با حضور دکتر سید بهاء الدین حسینی هاشمی مدیر عامل بانک تات ، جمعی از مسئولین بانکی کشور ، صنعتگران ، تجار و مدیران شرکت های خصوصی در محل سی و سه پل – ابتدای بلوار ملت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک تات دکتر سید بهاء الدین حسینی هاشمی در مراسم افتتاح این شعبه طی سخنانی به جایگاه اصفهان در کشور اشاره نمود و گفت : اصفهان شهر ذوق ، هنر ، اندیشه و علم و صنعت است و تاثیر گذاری آن در فرایند توسعه کشور به عنوان الگویی است برای فعالیت های اقتصادی کشور .

 

(این عکس تزیینی است)

 

وی با قدر دانی از همکاران خود در اصفهان که باعث فراهم نمودن محل مناسب و ایده آل برای راه اندازی این شعبه از بانک شدند ، گفت : بانک یک موسسه عام المنفعه است که متعلق به همه مردم است و بانک تات با شعار بانک متمایز و با استفاده از تجربه ی نیرو های خوش نام ، متخصص ، جوان و تحصیل کرده و اعتماد مردم در حال گسترش شبکه شعب خود و ارائه خدمات هرچه بهتر و مورد نیاز هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور است .


وی زیر بنای توسعه کشور را سرمایه دانست و افزود : بانک تات با ایجاد اعتماد به مشتریان ، آنان را شریک خود می داند .

مدیر عامل بانک تات سرمایه اولیه این بانک را 200 میلیارد تومان اعلام نمود و اظهار داشت : این سرمایه در کمتر از یک سال جمع آوری شد و هم اکنون منابع در اختیار بانک چند برابر سرمایه اولیه می باشد.

دکتر سید بهاء الدین حسینی هاشمی منزلت اجتماعی و منفعت را دو عامل مهم در موفقیت بانک داری دانست و افزود : سیاست ما در بانک تات ارزش آفرینی برای مشتریان است که به دنبال آن منفعت ایجاد می شود و در این راستا هم مشتریان و هم بانک سود خواهند برد .


وی افزود : کار بانک فقط ایجاد نقدینگی نیست ، بلکه بانک می تواند در مواقع ضروری به مشتریان اعتبار بدهد و همین طور در قالب تسهیلات ارزی ، ضمانت نامه ، تعهد تضمینی و مسائل گمرکی ، حمایت کند و در مواقعی هم که نیاز به فراهم نمودن نقدینگی است به عنوان یک شریک خوب و مورد اعتماد عمل کند .


مدیر عامل بانک تات ضمن اشاره به اهمیت کیفیت در رشد و توسعه شعب بانک ها ، اساس کار کیفی را دانش محوری دانست و گفت : بانک تات با بهره گیری از نیرو های جوان و تحصیل کرده و فعال با تمام قوا و به سرعت در حال گسترش شبکه شعب خود و ارائه ی خدمت هرچه بهتر و مطلوب تر برای مشتریان خود در اقصی نقاط کشور است .


وی در ادامه تعداد شعب بانکی کشور را 17 هزار شعبه اعلام نمود و افزود : بانک تات در نظر دارد که اگر 100 شعبه به تعداد شعب بانکی کشور اضافه می نماید آن شعب از نظر کیفی تاثیر گذار باشند.


در ابتدای این مراسم دکتر محمود ترابیان رئیس اداره روابط عمومی بانک تات طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار اعلام نمود : این بیست و پنجمین شعبه از شعب بانک تات می باشد که افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.


وی نوید داد به زودی سومین شعبه بانک تات در اصفهان افتتاح گردد . وی همچنین خاطر نشان ساخت همزمان با اولین سالگرد تاسیس بانک تات که همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) می باشد ، تعداد شعب بانک تات در سراسر کشور به 30 شعبه خواهد رسید .
در این مراسم آقایان مهری و خیام به عنوان روسای شعب سی و سه پل و  شریعتی اصفهان معرفی شدند .

► استخدام در یک شرکت خصوصی
ساعات کاری بانک تات در نیمه دوم سال ◄

مطالب مرتبط
بنر