گزارشی جالب از هالیوود / کارگران دیروز ، بازیگران امروز

پنجشنبه ، 8 مهر 1389 ، 10:15


بعضی به راست یا اشتباه می گویند، عقل انسان به چشم اوست. این مورد شاید برای همه صادق نباشد اما هستند کسانی که قضاوت برای هر فرد را به چشمانشان می سپارند و این حقیقت تلخ درباره قشر هنرمند در سراسر جهان بیشتر صدق می کند.

 


به گزارش بانکی دات آی آر، هنرمندان بنام هالیوود ، از جمله افراد مشهوری هستند که در بسیاری نقاط دنیا شناخته شده اند و با رنگ و لعاب و ظاهری زیبا بر روی فرشهای قرمز حاضر می شوند و خودنمایی می کنند و بر گرده تبلیغات هر روز بیش از گذشته سوارند. اما کمتر کسی از میان همان طرفدارنشان می داند که پیش از این جایگاه و شهرت، این افراد چه شغلی داشته اند و به چه میزان برای امروز خود تلاش کردند اما مهمتر آن که در جا نزدند.

باید این نکته ی مهم را هم یادآور شد که ذکر نام و پیشینه ی این هنرمندان هیچ گاه به معنی تایید کامل آنها نیست ، آنچه که ما در این گزارش قصد داریم بدان بپردازیم ، "تلاش برای رسیدن به هدف" و "کار و همت بی وقفه" در زندگی است.

متاسفانه در جامعه ی ما بسیاری از افراد توقع دارند با کارهای بزرگ ، زندگی شغلی خود را آغاز کنند ، و معمولا هم طبق قاعده ی "سنگ بزرگ علامت نزدن است" در کار بزرگ خود ناموفق شده و سریعا ناامید شده و جا می زنند.


با هم با شغل پیشین تعدادی از این هنرمندان آشنا می شویم تا بدانیم که همواره کسانی موفق بوده اند که کار را برای خود عار ندانسته اند.


گوئن استفانی


خیلی پیش از آن که  قدم بر روی فرش قرمز بگذارد و  معروف شود در لبنیاتی کوئین کارهایی چون شستن زمین را انجام می داد  و به سختی کار می کرد.  آیا می توانید شباهتی بین یک کارگر ساده یک لبنیاتی و شخصی که امروز سراغ دارید ببنید.

 

جنیفر آنیستون


امروزه در بسیاری از فیلم های آمریکایی این هنرپیشه معروف را می توان دید اما مسلما این دوران او با زمانی که وی برای اداره زندگی اش مجبور بود در ایستگاه های اسکی به عنوان متصدی کار کند و یا با دوچرخه در نقش پیک مشغول باشد به کلی متفاوت است. او مدتی هم در یک موسسه تغذیه فعالیت داشت.

 

مایکل داگلاس


هر چند داگلاس از خانواده مشهوری است اما این بدان معنی نبوده است که وی برای به دست آوردن پول به سختی کار نکرده باشد. او پیش از این در ایستگاه توزیع گاز کار می کرده است.

 

جولیا رابرتس


او اول در نظر داشت تا به دانشکده دامپزشکی برود اما با شرکت در مسابقات انتخابی بازیگری سرنوشت وی به کلی عوض شد. او با کار کردن دربستنی فروشی و بعد از آن در فروشگاه کفش ورزشی ، زندگی خود را اداره می کرد .

 

تام کروز


شخصیتی که بزرگترین نام شناخته شده در هالیوود است اما پیش از این در نقش باربری چمدان و کیف ، وسایل سایرین را جابه جا می کرده تا بدین ترتیب درآمدی داشته باشد. شاید به همین دلیل است که گفته می شود به خوبی انعام می دهد.

 

مدونا


و اما مدونا که از دیگر چهره های شناخته شده در دنیا است ، کار خود را از نوجوانی در رستوران دانکین دونات آغاز کرده است. بعدها نیز درسطحی بسیار پایین به کار فعلی خود مشغول بود.

 

کریستوفر والکن


والکن نیز از پانزده سالگی در سیرک به رام کردن شیر ها و بازی با آن ها مشغول بوده است. بعد از گذر از آن زمان بالاخره وی می تواند وارد دانشگاه شود و به کار فعلی خود مشغول شود.

 

ماریا کری


ماریا کری نیز پیش از آن که خواننده مشهور دنیای غرب شود، به یک سری از کارهایی که با امروز او همخوانی ندارد مشغول بوده است. او در سالن آرایش مو سشوار می کشیده و بعد ها به عنوان خدمتکار مشغول بوده و در نهایت از کاری که در زمینه پرو لباس بوده است اخراج می شود. او هم اکنون وسواس خاصی برای انجام کار هنری خود دارد.

 

برد پیت


امروزه اگر برد پیت بخواهد درنقشی که لباس یک کارمند رستوران را به تن دارد بازی کند، میلیون ها پول می گیرد، اما همیشه روزگار برای او این طور نبوده بوده است، او زمانی پیش تر از این برای گذران امور زندگی اش در رستوان مکزیکی کار می کرده است، بعد ها حتی یخچال نیز جابه جا کرده وبه عنوان راننده نیز کار کرده است. این کار های او به زمانی باز می گردد که وی تلاش می کرد بتواند بازیگر شود.

 

جیم کری


مرد خنده دنیا جیم کری نیز مجموعه ای از کارهای غیر عادی را در کارنامه زندگی اش داشته است که از سرایدار کارخانه لاستیک سازی تا نگهبانی و حاضر شدن در لباس مامور امنیتی را می توان از مشاغل گذشته او نام برد. او همیشه برای استراحت عادت داشته است تا به سینما های کمدی برود.

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► استخدام شرکت خدمات فرودگاهی نورریزان ماهان
اتفاقی نادر در یک مراسم افتتاحیه ◄

مطالب مرتبط
بنر