احمدی نژاد امشب از چه چیزی سخن خواهد گفت ؟

شنبه ، 27 آذر 1389 ، 17:03
روزنامه‌های دنیای اقتصاد و خراسان از «احتمال اعلام آزادسازی قيمت‌ها از سوی محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای تلویزیونی در شنبه شب» خبر داده‌اند.

روزنامه دنیای اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت : «دکتر محمود احمدی‌نژاد شنبه شب بعد از خبر ساعت ۲۱ در شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی حضور پیدا کرده و درباره قانون هدفمندی یارانه‌ها با مردم سخن خواهد گفت» این روزنامه همچنین نوشت : «همزمان وزیر بازرگانی هم از آخرین تدابیر دولت برای مهار قیمت‌ها در پی اعلام آزادسازی سخن گفته و از جمله هشدار داده است که با اخلال‌کنندگان در اجرای قانون یارانه‌ها به عنوان مفسد برخورد شده و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند».

این روزنامه تاکید کرد «انتشار این اخبار احتمال اعلام آزادسازی قیمت‌ها از سوی رئیس جمهور را قوت بخشیده، به خصوص این که چندی پیش شمس‌الدین حسینی و محمدرضا رحیمی، سخنگویان اقتصادی و سیاسی دولت، از اعلام قريب‌الوقوع فاز نهایی اجرای قانون یارانه‌ها با محوریت اصلاح قیمت‌ها خبر دادند و گفتند که به زودی محمود احمدی‌نژاد در یک برنامه تلویزیونی این موضوع را اعلام خواهد کرد».

به نوشته روزنامه دنیای اقتصاد، «گزارش‌ها نشان می‌دهند که هماهنگی‌های نهایی بین دستگاه‌های اجرایی برای اجرای هدفمندی یارانه‌ها انجام شده» و اکنون آزادسازی قیمت‌ها تنها در انتظار دستور محمود احمدی‌نژاد است.

این روزنامه در عین حال نوشته است که «این که احمدی‌نژاد چه جزئیاتی از نحوه و زمان آزادسازی قیمت‌ها را اعلام خواهد کرد همچنان نامشخص و مبهم است، چرا که علی لاریجانی، رئیس مجلس، هفته گذشته از انتقال "اجرای قانون یارانه‌ها" به سال آینده خبر داده و گفته بود که بخش اصلی اجرای این قانون و آزادسازی قیمت‌ها در سال ۹۰ اجرا خواهد شد».

روزنامه خراسان نیز گزارش داده است که «گمانه‌زنی‌ها» از آغاز اجرای مرحله نهایی حذف يارانه‌ها با دستور شنبه شب رئیس دولت حکایت دارد و نوشته است که «دولت دهه دوم محرم را برای آغاز هدفمندسازی يارانه‌ها در نظر گرفته و قرار است در مصاحبه تلويزيوني امشب، شنبه شب ۲۷ آذرماه ۸۹، محمود احمدی‌نژاد افزايش قيمت حامل‌هاي انرژی کليد بخورد».

 

اخبار منتخب بانکی :

=================

به بهانه ی امنیت ... + گزارش تصویری

آقای پولدار مرا از خانه اش بیرون کرد / داستان واقعی

حکایت کسانی که قدشان از رئیس جمهور بلندتر است + عکس

"شیعه های آنلاینی" که اختراع ثبت می کنند + عکس

فوتبالیست معروف به خاطر فیس بوک منشوری می شود

340 میلیون پول بیت المال در جیب این آقا گیر کرده !

خلاقیت های کوچک، لذت های بزرگ + عکس

اینترنت / همسریابی به وسیله ی یوتیوب + عکس

10 زن برتر اقتصادی + عکس

معرفی سایت دیگ + گزارش تصویری از دفتر سایت

جشن آب در اوکراین + عکسهای جالب

فناوری / 12 نکته جالب و خواندنی درباره بولوتوث

مراسم عروسی دختر وزیر امور خارجه + عکسهای جالب

گزارش تصویری/ سیر تکاملی ماوس ها از ابتدا تا امروز

گزارشی خواندنی از "عشق دوربین" انگلیسی + عکسهای جالب

10 چشم انداز شگفت انگیز و هراسناک دنیا (2) + عکسهای جالب

اخراج یک کارمند زن به دلیل زیبایی ؟! + عکس

► گزارشی جالب از طرحهایی که گوگل در آن شکست خورد-1
در غیاب اروپا و امریکا ؛ شرکت های آسیایی پیشتاز حضور در ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر