کی بورد ابراز احساسات هم به بازار آمد+عکس

شنبه ، 9 بهمن 1389 ، 11:12

 

زمانی که در فضای مجازی در حال صحبت با کسی هستید، این مکالمه چه به صورت ایمیل و چت و چه به صورت گفتگوی مستقیم  نوشتاری صورت گیرد، به شما این امکان را داده است که از صورتک هایی که احساستان را توسط آنان ابراز می کنید استفاده کرده تا بلکه کمی از خشکی کلام کاسته بشود و احساس شما نیز به مخاطبتان منتقل شود.


به گزارش بانکی دات آی آر، باز هم تکنولوژی در جهت راحتی و آسان کردن کار ها حتی در همین زمینه ساده نیز وارد شده است. به دلیل کاربرد بسیار این صورتک ها در مکالمات نوشتاری ، که امروزه در موبایل ها نیز مرسوم شده است، شاید اختراع یک دستگاه همانند کی بورد که بتواند با فشار یکباره بر روی آن این شکلک ها را ظاهر کند لازم به نظر می رسیده است.

 

 


کی بورد کوچک که وظیفه انتقال احساسات شما را برعهده دارد با یک رابط USB  هم چون ماوس و سایر وسایل جانبی که به کامپیوتر وصل می شود به راحتی به کامپیوتر نصب شده و بدین ترتیب انتقال احساس شما را نیز آسان تر از گذشته می کند.
البته این کی بورد از میزان اشتباهاتی که در این رابطه صورت می گیرد نیز می کاهد. بسیاری از مردم در تایپ این احساسات اشتباه می کنند، که با کمک این کی بورد ها این مشکل نیز برطرف می شود.

 

پربازدید ترین اخبار بانکی:

===============

► وجه اشتراکی جالب میان کاربران تلفن همراه و تلوزیون !
بانک مسکن هفته آینده استخدام می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر