10 خط مشی موفقیت در فعالیت های اقتصادی

چهارشنبه ، 25 اسفند 1389 ، 17:56

 

در مجله فاینشیال تایمز مقاله ای از لوئیس مور نویسنده مقالات اقتصادی  و وبلاگ نویس بنام، درباره راه های موفقیت در فعالیت های اقتصادی به چاپ رسیده است.


به گزارش بانکی دات آی آر، آقای مور در مقاله خود به ده راه موفقیت در زمینه اقتصادی اشاره می کند. این ده مورد عبارتند از:


1.    همیشه منتظر ایده های تحول برانگیز و انقلابی نمانید. در این صورت ممکن است هرگز اتفاق نیفتد. همیشه به دنبال فرصت های خالی و مغفول مانده ، ساده اما پر از هیجان و جنب و جوش باشید و بهترین مدیریت را بر آن اعمال کنید.


2.    ایده های خود را به اشتراک بگذارید. هر اندازه که تعامل بیشتری در زمینه ایده های خود داشته باشید، از ایده و نظرات دیگران هم بیشتر می توانید بهره مند شوید. با رقبا خود ملاقات داشته و با آن ها سعی کنید در تعامل و صحبت باشید.


3.    شبکه ایجاد کنید. به کارهایی نظیر ساختن وبلاگ، نرم افزار های شبکه ای توجه داشته باشید تا مطمئن باشید که مردم و دیگران شما را خواهند شناخت و به نحو موثری دیده می شوید.


4.    به حرف افراد شبکه ای که ساختید گوش دهید. سوال طرح کنید و محصول خود بر اساس پاسخی که دریافت می کنید ساخته و تولید کنید.


5.    تیم کاری عالی درست کنید. معمولا سعی کنید این افراد را با توانایی های کاملا متفاوتی از خود انتخاب کنید. به دنبال کسانی باشید که بهتر از شما باشند.


6.    اولین کسی باشید که مشکلات را شناخته و درک می کند. بسیاری افراد اشتباه می کنند. آن را شناخته به مردم معرفی کنید و برای آن راه حل ارائه دهید.


7.    وقت خود را در غالب بازارهای تحقیقاتی محصور نکنید. سعی کنید همه چیز را در شرایط و لحظه خود به آزمایش بگذارید  تا تحلیل و دریافت باز و مستقیمی از شرایط داشته باشید.


8.    روی اوراق اقتصادی خود متمرکز نشوید. هیچ چیز به اندازه انجام پیش بینی های لازم موثر نیست.


9.    دائما به دنبال به دست آوردن بزرگترین بازار ها نباشید. هیچ چیز به هیچ میزانی ارزشمند تر از آن نیست که مشتری شما محصول شما را دوست داشته باشد.


10.    بر روی پولدار شدن تمرکز نکنید. بر روی مصرف کنندگان و مشتریان خود متمرکز شوید. پول در پی موفقیت های پیاپی و موفقیت آمیز به دست می آید و نه تمرکز بر روی آن.

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

==============

► نرخ سود سپرده های 90 تعیین شد
استخدام حسابدار ◄

مطالب مرتبط
بنر