ادعای دانشمندان روسی: سال 2031 سال ملاقات با موجودات فرازمینی

سه شنبه ، 7 تیر 1390 ، 12:31

آیا واقعاً موجودات فرازمینی وجود دارند؟ از زمانی که نخستین کنجکاوی های بشر آغاز شد و شروع به تفکر در باره محیط اطرافش کرد، این سوال نیز  در او برانگیخته شد اما پاسخ به این پرسش چندان کار ساده ای نیست و دانشمندان هنوز نتوانسته اند پاسخی قطعی به این پرسش دهند.


اما اکنون دانشمندان روسی ادعای جدیدی را مطرح کرده اند مبنی بر اینکه در 20 سال آینده تمدن بشری سرانجام موجودات فرازمینی را ملاقات خواهد کرد.
دانشمندان مرکز تحقیقات  فضایی روسیه در یک نشست خبری اعلام کردند  که  در سال 2031  انسان موفق به کشف موجودات فضایی خواهد شد..


آندری فینکلشتاین، رئیس مرکز تحقیقات  فضایی روسیه می گوید:  زندگی در سیاره های دیگر (زیست فرازمینی)وجود دارد و ما طی 20 سال آینده آن را کشف خواهیم کرد.  وی همچنین بیان می کند که 10 % سیاره های شناخته شده در منظومه شمسی، شبیه به زمین هستند، اگر آب در این سیاره ها  وجود دارد پس حیات نیز قطعا در آنها هست. به گفته ی دانشمندان  روسی،  این موجودات فضایی  اندامی مانند انسان دارند اما ممکن است رنگ پوست آنها با ما فرق کند.


دانشمندان این مرکز از سال 1960 در خلال جنگ سرد، برنامه تحقیقاتی را برای کشف حیات در سیاره های دیگر آغاز کرده اند و با انتشار سیگنال های رادیویی امید دارند که روزی موجودات فضایی به این امواج پاسخ دهند.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► دعوت به همكاري يك شركت بزرگ توليدي و صنعتي
پروفایل ◄

مطالب مرتبط
بنر