جمعیت فیس بوک از 800 میلیون نفر گذشت

چهارشنبه ، 13 مهر 1390 ، 11:25

کسانی که قصد عضویت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس را دارند، دیگر احتیاجی به دعوت دیگران ندارند و می توانند شخصا برای عضویت در این شبکه اجتماعی اقدام کنند.

به گزارش بانکی دات ای آر، با وجود اینکه گوگلی ها با این اقدام خود در تلاش برای رقابت با فیس بوک بودند، اما گذشتن تعداد اعضای فیس بوک از مرز 800 میلیون نفر نشان از شکست گوگلی ها در این رقابت دارد.

 

=================

استخدام های مهم روز:

===========================

 

فیس بوک در طول 7 سال فعالیت، جمعیت خود را به 800 میلیون رسانده است و با توجه به جمعیت 7 میلیارد نفری جهان می توان با یک حساب سرانگشتی دریافت که در حال حاضر از هر 9 نفر یک نفر عضویت این شبکه اجتماعی را دارد.

از جمله مهمترین دلایلی که کارشناسان برای رشد بدون توقف و فزاینده این شبکه اجتماعی برمی شمارند، ویژگی های کاربر پسند فیس بوک است.

همه اینها در حالیست که فیس بوک به تازگی خانه تکانی انجام داده و ظاهرش را کاملا تغییر داده است، اما این موضوع هم باعث نشده تا سایت های گوناگون از هدایت کاربران خود به سمت این شبکه اجتماعی صرف نظر کنند.

البته از این نکته هم نباید غافل شد که حریم خصوصی در فیس بوک در حال حاضر چندان رعایت نمی شود و همین موضوع هم باعث درگیری ها و کشمکش های زیادی در بین کاربران از سراسر جهان شده و حتی در مواردی کار را به دادگاه هم رسانده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► استخدام مهندس کامپیوتر و برنامه نویس در یک گروه تولیدی-صنعتی در تهران ( تا 30 / مهر/90)
اخرین اخبار از فوت دانشجوي خوابگاهي اميركبير ◄

مطالب مرتبط
بنر