سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

دوشنبه ، 13 بهمن 1399 ، 09:08

 سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.


در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

•Â Â Â  چون قیمتش خیلی مناسبه

•Â Â Â  چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی

•Â Â Â  چون سه کلیک همیشه باهاته

•Â Â Â  چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس

•Â Â Â  چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی

•Â Â Â  چون با سه کلیک تورلیدر خودتی

•Â Â Â  چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی

•Â Â Â  بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.


سه کلیک تا اصفهان

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره این که بلیط لحظه آخری اصفهان برای چه کسانی مناسب است؟ بهتون بگیم تا در سفر به اصفهان از این نکات استفاده کنید...
بلیط لحظه آخری اصفهان برای چه کسانی مناسب است؟

شهر باستانی اصفهان در مرکز ایران، بناهای تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است. تعدادی از این بناهای تاریخی به عنوان میراث تاریخی جهانی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. این جاذبه‌های تاریخی نشان دهنده پیشینه تاریخی و فرهنگی قوی ما ایرانیان می‌باشد. در سال‌های اخیر اصفهان علاوه بر جاذبه‌های تاریخی به قطب صنعتی ایران پس از شهر تهران تبدیل شده است. به همین دلیل روزانه مسافران زیادی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان یا شرکت در کنفرانس‌های علمی و جلسات تجاری راهی این شهر زیبا می‌شوند. فرودگاه اصفهان یکی از پر تردد‌ترین فرودگاه‌های کشور و بلیط هواپیما اصفهان به خصوص بلیط هواپیما تهران به اصفهان از پر فروش‌ترین  بلیط‌های هواپیما در پرواز‌های داخلی می‌باشند. بسیاری از مسافرانی که به اصفهان سفر می‌کنند به دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما می‌گردند. یکی از ارزان قیمت‌ترین بلیط‌های هواپیما اصفهان بلیط لحظه آخری اصفهان می‌باشد. در این مقاله شما را با تعریف بلیط لحظه آخری، این که برای چه کسانی مناسب است و چه کسانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند و دیگر شرایط آن آشنا خواهیم کرد.


بلیط لحظه آخری دقیقاً چیست؟

شاید تصور شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر از بلیط لحظه آخری، خرید بلیط در آخرین لحظات پیش از پرواز و داشتن سفری بی کیفیت و البته ارزان قیمت باشد. تصورتان هم درست است و هم اشتباه. در حقیقت بلیط لحظه آخری هواپیما یعنی آژانس یا شرکت هواپیمایی برای این که تمام ظرفیت پرواز خود را به فروش برسانند، آخرین صندلی‌های باقی مانده را با قیمتی ارزان‌تر به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

بلیط لحظه آخری اصفهان هیچ فرقی با بلیط‌های عادی ندارد و صندلی کسی که این بلیط را خریداری می‌کند، شبیه صندلی افرادی است که بلیط سیستمی یا چارتر همان پرواز را از مدت ها قبل خریده‌اند. پس این تصور که بلیط‌های لحظه آخری اصفهان به دلیل ارزان‌تر بودن، صندلی و شرایط پروازی مناسبی ندارند، اشتباه است.

دلیل ارزانی بلیط لحظه آخری اصفهان چیست؟

می‌توان دو دلیل را برای ارزانی قیمت بلیط لحظه آخری اصفهان بر شمرد؛ نزدیک بودن به زمان پرواز و یا تکمیل شدن ظرفیت پرواز. اگر کم تر از 24 ساعت  تا پرواز باقی مانده باشد، برای خالی نماندن صندلی‌ها، بلیط آن‌ها با قیمت ارزان‌تری به مسافران فروخته می‌شود. البته باید این نکته را نیز در همین جا ذکر کنیم که تنها در مسیرهای پر تردد بلیط لحظه آخری چارتر وجود دارد؛ چنین بلیط‌هایی قیمت‌های بسیار ارزان خواهند داشت.

خرید بلیط لحظه آخری هواپیما اصفهان  در چه زمانی پیشنهاد نمی‌شود؟

بهتر است این نکته را فراموش نکنید که بلیط‌های لحظه آخری اصفهان در تعطیلات، اعیاد و روزهای آخر هفته‌گران می‌شوند. شما برای خرید بلیط ارزان در چنین ایامی نباید منتظر بلیط‌های لحظه آخری بمانید. اگر قصد دارید در تعطیلات یا ایام خاص به اصفهان سفر کنید، بهتر است بلیط هواپیما خود را از قبل تهیه کنید. در ایام دیگر نیز بهتر است در اولین روزی که فروش بلیط لحظه آخری آغاز می‌شود، بلیط خود را رزرو کنید زیرا این بلیط‌های ارزان قیمت خیلی سریع به فروش می‌رسند و ممکن است از پرواز جا بمانید.


خرید بلیط لحظه آخری اصفهان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه چمدانشان آماده سفر رفتن است و برای سفر رفتن از پیش برنامه‌ریزی نمی‌کنید و یا این که به هر دلیل در آخرین روز‌ها تصمیم به سفر گرفته‌اید، بلیط لحظه آخری اصفهان برای شما کاملاً مناسب است.

ممکن است برنامه‌های کاری شما طوری باشد که مجبور باشید خیلی سریع خود را به اصفهان برسانید در این صورت می‌توانید به جای انتظار برای خرید بلیط، از بلیط‌های لحظه آخری اصفهان که گاهی تنها چند ساعت قبل از پرواز عرضه می‌شوند، استفاده کنید و خود را سریعاً به این شهر برسانید.

خرید بلیط لحظه آخری اصفهان برای چه کسانی مناسب نیست؟

بر خلاف گروه فوق، اگر جزو آن دسته مسافرانی هستید که از مدت‌ها قبل برای سفر خود برنامه‌ریزی می‌کنند، بهتر است از خیر بلیط‌های لحظه آخری بگذرید. درست است که این بلیط‌ها قیمت ارزان‌تری دارند اما نمی‌توانید برای آن‌ها از قبل برنامه‌ریزی کنید و دست مسافر در انتخاب روز و ساعت پرواز بسته است.

► چرا باید برای سازمان خود پرچم داشته باشیم ؟
مدیر عامل شرکت اقتصاد پترو معرفی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر