دسترسی به بازار آهن آسان شد!

يكشنبه ، 3 اسفند 1399 ، 12:41

زمانی که برای خرید مایحتاج روزانه خود به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه می‌کنید، می‌توانید تمام آنچه را که نیاز دارید همزمان خریداری کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان شده و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که به برندهای مختلف کالا دسترسی داشته باشید. چنین حالتی را برای بازار بزرگی چون بازار آهن تصور کنید. زمانی که برای ساخت منزل خود به میلگرد، تیرآهن و یا نبشی نیاز داشته باشید و بتوانید تمامی این مقاطع را در یک بار خرید تهیه کنید، سرعت اجرای پروژه شما تا مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

از طرفی در رابطه با خرید فولاد باید به مسئله دیگری نیز توجه کنید. کارخانه‌های تولید کننده مقاطع فولادی خرده فروشی انجام نمی‌دهند. این مورد برای افرادی که به مقادیر کمی از مقاطع فولادی احتیاج دارند، خوشایند نیست.


دسترسی به قیمت روز مقاطع از مهم‌ترین مسائلی است که برای خریداران آهن آلات حائز اهمیت است. چرا که سرنوشت اغلب پروژه‌های فولادی در گرو تامین ماده اولیه می‌باشد. هم‌چنین رصد روز بازار به خریدار این امکان را می‌دهد تا بهترین زمان خرید را پیدا کند. سایت‌های lme.com و markets.businessinsider.com از جمله سایت‌های معتبری است که می‌توانید نرخ روز انواع شمش‌های فلزی و فولادی را به دست آورید. اما برای پیدا کردن قیمت‌ها برپایه بازار آهن ایران، می‌توانید از سایت بازرگانی فولاد آیرومارت به آدرس iromart.com استفاده کنید.

چه مقاطعی در بازار آهن مورد معامله قرار می‌گیرد؟

فولاد در بازار آهن به شکل‌های مختلفی به فروش می‌رسد. اشکال مختلف فولاد به صورت ورق، لوله، تیرآهن و یا میلگرد را حتما به هنگام مصرف به ویژه زمان ساختمان‌ سازی، مشاهده کرده‌اید. هرکدام از این مقاطع می‌توانند کاربردهای بسیار گسترده‌ای داشته باشند. از نکات مهم خرید و فروش در بازار آهن تغییر روزانه قیمت‌ها است. در حقیقت قیمت امروز میلگرد با فردا یکسان نخواهد بود و تغییراتی هرچند کم خواهد داشت. بنابراین پیدا کردن بهترین زمان خرید از معتبرترین برندها مهارتی است که کارشناسان سایت آیرومارت به موجب تجربه سال‌ها فعالیت در بازار آهن به دست آورده‌اند. با این تفاسیر سرنوشت پروژه‌هایی که به تامین فولاد وابسته است، ممکن است با گذر زمان دستخوش تغییر و تحول شود.

میلگرد

میلگرد در انواع آجدار و ساده قابل تامین از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی است. قیمت میلگرد آیرومارت در تمامی سایزها در سایت این مجموعه قابل استعلام است. تضمین و کنترل کیفیت مقاطع به کمک به روزترین روش‌های آنالیز شیمیایی و مکانیکی انجام می‌گیرد. همچنین محصول میلگرد استیل نیز توسط این شرکت از معتبرترین تولیدکنندگان خارجی تامین می‌شود.


تیرآهن و هاش

تیرآهن با استاندارد IPE و هاش در انواع سبک و سنگین از دیگر مقاطع قابل معامله در بازار آهن آنلاین است. قیمت تیرآهن و هاش نیز در سایت آیرومارت به روز رسانی می شود. با توجه به حساسیت‌های مربوط به استفاده از تیرآهن و هاش در پروژه‌های عمرانی نمی‌توان به هر محصولی اعتماد کرد. ولی محصولات تیرآهن و هاش آیرومارت از تضمین کیفیت برخوردار است.

ورق فولادی

انواع ورق نورد گرم، نورد سرد و استیل دسته‌های اصلی ورق فولادی را تشکیل می‌دهد که در شکل های مختلف ورق سیاه ، ورق های آلیاژی، ورق آجدار، ورق اسیدشویی ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و عرشه فولادی مورد استفاده فعالان این حوزه می باشد و استعلام قیمت این مقاطع از طریق سایت بازرگانی فولاد آیرومارت گزینه مناسبی است.

ورق استیل

ورق استیل در آلیاژهای مختلف بگیر، نگیر و نسوز در حالات سطحی براق، مات و خشدار نیز از مقاطع پرکاربرد در بازار آهن الات است. جهت کسب اطلاعات تخصصی در این حوزه می‌توانید با تیم استیل بازرگانی فولاد آیرومارت تماس برقرار کنید. همچنین ورق اگر دنبال فولادی در سایز خاص هستید می توانید از تیم آیرومارت درخواست کنید تا سایز مورد نظر شما را تامین کنند.

پروفیل

انواع پروفیل‌های قوطی، پروفیل‌های باز و پروفیل استیل در سایز و ضخامت مختلف و در تمامی ابعاد معمول نیز در بازار آهن آلات خرید و فروش می شود که برای خرید آنلاین آیرومارت بهترین گزینه در خرید انواع پروفیل می باشد که این شرکت این محصول را از تولیدکنندگان معتبر دنیا تهیه می کند.یکی از خدمات ویژه‌ای که برای این محصول قابل اجرا است گالوانیزاسیون است. محصول انتخاب شده توسط شما می‌تواند در حالت نهایی گالوانیزه حاوی پوشش فلز روی و مقاوم به خوردگی ارائه شود.

این مقاطع فولادی از دیگر محصولات فولادی پرکاربرد هستند. این محصولات در استانداردهای اروپایی و غیر اروپایی و در تمامی سایزها قابل تامین هستند. کارخانه‌های معتبری در داخل کشور به تولید این مقاطع مشغول هستند.

لوله فولادی

لوله فولادی از جمله محصولات پرکاربرد و استراتژیک است. لوله فولادی در دسته‌های اصلی درزدار، بدون درز و استیل از برترین کارخانه‌های داخلی و خارجی تامین می‌گردد. قیمت لوله بسته به نوع ساخت و آلیاژ تغییر خواهد کرد. لوله‎های درزدار در دو نوع اصلی اسپیرال و درز مستقیم در استانداردها و سایزهای مختلف تهیه می‌گردد. لوله بدون درز در دو محصول اصلی مانیسمان در تمامی رده‌ها و لوله گوشتدار در سایزهای معمول توسط تیم بازرگانی آیرومارت تامین می‌شود.

پیگیری اخبار بازار فولاد از سایت های تخصصی

بازار آهن در سال 99 همانند سال‌های گذشته فراز و فرودهای مختلفی را تجربه کرد. هرچند بازار بیشتر روند رو به بالایی داشت و تمامی قیمت‌ها در اکثر زمان‌ها افزایشی بود ولی در بازه‌هایی نیز از تب و تاب بازار کاسته شد و قیمت‌ها آرام گرفت. در تمام این مدت تیم تحریریه آیرومارت با رصد روزانه بازار و انتقال اخبار روز بازار آهن در کانال تلگرامی و ارائه تحلیل هفتگی در سایت خود، در جهت آگاه سازی مشتریان از جدیدترین قیمت‌ها و وقایع بازار، تلاش کرده است. برای دریافت تحلیل‌ها کافی است به بخش وبلاگ و سپس تحلیل بازار مراجعه کنید.

البته که تمام فعالیت آیرومارت در سایت به انتقال اخبار محدود نمی‌شود. در بخش مقالات این سایت می‌توانید تمامی آنچه که از دنیای فولاد باید بدانید را تنها با چند کلیک به دست آورید. مقالات منتشر شده در این سایت با رصد تمامی بازارهای مصرف فولاد و نیز با کشف بازارهای جدید، افراد علاقه مند به این حوزه را با کارکردهای جدید و عجیب فولاد آشنا می کند. از طرفی همانطور که ذکر کردیم اعلام قیمت روز مقاطع فولادی مثل قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن، قیمت لوله فولادی، قیمت ورق و پروفیل را می توانید از طریق سایت آیرومارت به صورت به روز مشاهده کنید.

► اطلاعیه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیرامون نشر اخبار خلاف واقع مربوط به توزیع اقلام اساسی
افق کوروش؛ "رتبه اول" از نظر شاخص فروش در گروه فروشگاه ها ◄

مطالب مرتبط
بنر