موسسه اعتباری ثامن (علیه السلام) نیز با ارج نهادن به وقت مشتریان و همچنین در جهت بهره مندی مشتریان از فناوری های روز دنیا استفاده از تلفن بانک را در دستور کار خود قرارداده است .
نحوه استفاده :
مشتریان گرامی پس از اطلاع از شماره تلفنبانک شعبه ای که در آن حساب دارند و پس از اخذ رمز از شعبه می توانند از سرویس مذکور اسنفاده نمایند . بدین صورت که پس از شماره گیری تلفنبانک شعبه ، مشتری پیامی را مبنی بر وارد کردن شماره حساب خود دریافت نموده و پس از وارد کردن آن به صورت ( کلید # + کد نوع حساب & شماره حساب + کدشعبه + 1000) ، پیام دیگری برای وارد کردن رمز دریافت نموده که پس از وارد کردن رمز و زدن کلید # میزان موجودی حساب مشتری اعلام می گردد .
قابلیت های سرویس تلفنبانک به شرح زیر می باشد :
- اعلام آخرین موجودی
- اعلام 3 گردش آخر
- اعلام گردش به خصوص
- ارسال گزارش عملکرد به صورت نمابر
نحوه استفاده :
مشتریان گرامی پس از اطلاع از شماره تلفنبانک شعبه ای که در آن حساب دارند و پس از اخذ رمز از شعبه می توانند از سرویس مذکور اسنفاده نمایند . بدین صورت که پس از شماره گیری تلفنبانک شعبه ، مشتری پیامی را مبنی بر وارد کردن شماره حساب خود دریافت نموده و پس از وارد کردن آن به صورت ( کلید # + کد نوع حساب & شماره حساب + کدشعبه + 1000) ، پیام دیگری برای وارد کردن رمز دریافت نموده که پس از وارد کردن رمز و زدن کلید # میزان موجودی حساب مشتری اعلام می گردد .
قابلیت های سرویس تلفنبانک به شرح زیر می باشد :
- اعلام آخرین موجودی
- اعلام 3 گردش آخر
- اعلام گردش به خصوص
- ارسال گزارش عملکرد به صورت نمابر