به کروبی رای بدهید، ایران گلستان می شود

سه شنبه ، 12 خرداد 1388 ، 09:25

حجت الاسلام مهدی کروبی ، شامگاه دوشنبه از طریق فیلم تبلیغاتی خود ، برنامه هایش را اعلام کرد.

 در بخش اول این فیلم 30 دقیقه ای که با حاشیه های جالبی همراه بود، مهدی کروبی وعده کرد که به هر ایرانی بالای 18 سال ماهانه 70 هزار تومان پرداخت می کند، خدمات پزشکی را در قالب بیمه فراگیر رایگان می کند، مالیات اصناف و کسبه را حذف می کند، به دانش آموزان دبیرستانی حقوق ماهانه پرداخت می کند، هزینه تحصیل در دانشگاه ها رایگان می کند، با سانسور فیلم و کتاب مقابله می کند و ...

بر پایه این گزارش هرچند که کروبی به منابع مالی تامین طرحهای اقتصادی خود اشاره نکرد، و عده ای از کارشناسان طرح های وی را غیرواقعی و تبلیغاتی قلمداد کردند اما به نظر می رسد در صورت موفقیت، با ابتکارات وی ایران به یکی از قطبهای گردشگری جهان تبدیل شده و بخش اعظمی از اعتبارات طرح های مطرح شده از جذب توریست محقق شود.

بخش دیگری از این فیلم ، به بیان دیدگاه ها و طرح مشکلات گریبانگیر برخی همراهان کروبی که از چهره های شناخته شده کشور می باشند اختصاص یافت.

غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق تهران که به نظر می رسد هنوز هم به شدت از عدم حمایت رئیس جمهور وقت در مورد مسائل دوران مسئولیتش گله مند است از کروبی پرسید آیا اگر رئیس جمهور شود و برای مدیرانش اتفاق مشابهی مانند آنچه بر او گذشت پیش آید از مدیرش حمایت خواهد کرد؟
 
محمد ابطحی روحانی وبلاگ باز دولت اصلاحات هم با توجه به مشکلات خود درباره سرعت اینترنت از کروبی پرسید آیا اگر رئیس جمهور شوی سرعت اینترنت را زیاد می کنی؟

جمیله کدیور نیز که مدتی است همسرش در انگلیس ساکن شده از تعدد زوجات مردان گلایه کرد و نظر کروبی را در این رابطه خواستار شد.

از نکات جالب این فیلم گریه های غلامحسین کرباسچی برای فقرا و کنایه ابطحی به دیدن هاله نور بود.

گفتنی است پس از آنکه طرفداران میرحسین موسوی و محمود احمدی نژاد مدعی استفاده کارگردانان از بازیگران محلی و دست چندم در فیلم تبلیغاتی رقیب شدند، بهروز افخمی کارگردان کارکشته این فیلم ترجیح داد در سناریوی خود از بازیگران غیر مشهور استفاده نکند.

منبع: سایت خبری جهان نیوز

► محمود احمدی‌نژاد هم شعر سرود
انتظار 80 اقتصاددان کشور از رئیس جمهور آینده ◄

مطالب مرتبط
بنر