یک هشدار جدی ! تبلیغات به قدری زیاد شده که مردم در خوشبینانه ترین حالت آنرا نمی بینند ( در حالتی بدتر تبلیغات مستقیم نقش مزاحم را برای مردم دارد ) ...
یک هشدار جدی ! تبلیغات به قدری زیاد شده که مردم در خوشبینانه ترین حالت آنرا نمی بینند ( در حالتی بدتر تبلیغات مستقیم نقش مزاحم را برای مردم دارد ) ...
امروزه، بانک ها ده ها هزار نفر ارباب رجوع دارند که به بانکداری آنلاین با آنها میپردازند.
هدف اصلی و غایی پیشران یک استراتژی قدرتمند بازاریابی محتوا ساده است: ایجاد فرصت های جدید کسب و کار.
بانکها میتوانند با مشتریانی که در پی بهبود وضعیت مالیشان هستند،همکاری مؤثرتری داشته باشند و اهمیت دادن به این موضوع توسط بانک فرصتهای چشمگیری را در اختیار انها قرار میدهد.
متممهای ایجاد شده توسط تیم تحریریه ی سانتاندر و تایمز بصورت مجلات آنلاین برای مطالعه در دسترس میباشند.
بانکهایی که به واسطه بحرانهای مالی اعتبار اولیهشان را نزد مشتریها از دست دادهاند از طریق محتوای خلاق میتوانند رابطه خود را بهبود بخشند.
در رابطه با مسائل مالی همه به کمک نیاز دارند و در این عصر دیجیتال شرکتهای مالی به شدت در تلاشاند تا گوی سبقت را در این زمینه از هم بربایند،از فناوریهای مختلف استفاده میکنند تا به افراد اطلاع دهند که چه خدماتی در حوزه مالی ارائه میدهند و تلاش میکنند تا رضایت مشتریان و کاربران را فراهم کنند.
وقتی در گوگل عبارت « منابع برنامهریزی تجاری در امریکا » را جستجو میکنید گوگل صفحات متعددی را نشان میدهد که هیچ کدام حاوی حتی یک وبسایت بانکی نیست.
بازاریابی محتوا به معنای ارائه اطلاعات مفید به مشتریان است که غالباً این نوع اطلاعات ماهیت آموزشی دارند.بازاریابی سنتی مربوط است به تبلیغ مزایا و ویژگیهای محصولاتی که برای فروش عرضه میکنید.اما امروزه این نوع پیامها برای شنوندگان دیگر آنقدر جذابیت ندارد.
با بررسی نظرسنجیهای مختلف مشخص شد که اگر بانکها اطلاعات مفید و شفافی را در اختیار مشتریان قرار دهند مردم اعتماد بیشتری به انها خواهند داشت.