دسترسی به جدیدترین و به روزترین خدمات بانکی با نرم افزار "همراه شهر"

دوشنبه ، 26 خرداد 1399 ، 13:18
مدیر امور شعب تهران بانک شهر با اشاره به استقبال روزافزون هموطنان و مشتریان شبکه بانکی از نرم افزار "همراه شهر " این بانک ،گفت: در حال حاضر جدیدترین و به روزترین خدمات بانکی بواسطه این نرم افزار به همگان ارائه می شود.

به گزارش بانکی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید عسگری افزود: نرم افزار "همراه شهر " به دلیل سرعت بالا، صرفه‌جویی در زمان و هزینه ، ارائه خدمات مناسب و ... همواره از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر پیشرفت های روز افزون بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک، تصریح کرد: ارتقای کمیت و کیفیت سطح خدمات الکترونیکی همواره در صدر اهداف و اقدامات این بانک قرار دارد.

عسگری با اشاره به جشنواره "همراه شهر" که با هدف شناسایی هرچه بهتر ظرفیت های کاربردی ترین نرم افزار بانک شهر در حال برگزاری است، تصریح کرد: این جشنواره ، شهروندان و مشتریان شبکه بانکی را به استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری بیش از پیش ترغیب کرده است.

وی ادامه داد:یکی دیگر از اهداف جشنواره "همراه شهر" توجه بانک شهر به رسالت اجتماعی خود جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ، حفظ سلامت سرمایه های انسانی فعال در شعب و کاهش ترددهای غیر ضروری در سفرهای شهری بوده است.

مدیر امور شعب تهران در پایان با اشاره به برگزاری این جشنواره از 25 اسفند ماه سال گذشته تا آخر خرداد ماه امسال ، گفت: تمامی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی که در طول جشنواره از خدمات نرم افزار "همراه شهر " استفاده کرده اند؛ از شانس جوایز نقدی آن که 3 جایزه 500 میلیون ریالی به بالاترین دریافت کنندگان امتیاز و 3 جایزه 500 میلیون ریالی به قید قرعه کشی بین تمامی کاربران این نرم افزار است ، برخوردار خواهند شد.



► خدمات متنوع و متفاوت در خودپردازهای بانک دی
توسط شرکت فناپ انجام شد؛ انعقاد قرارداد صدورکارت اعتباری فرهنگیان ◄

مطالب مرتبط

سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد


براساس بخشنامه بانک مرکزی، سقف برداشت از حساب‌های بانکی به صورت غیرحضوری ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و یک میلیارد تومان به صورت ماهانه مجاز شد.


به گزارش «تابناک»، براساس بخشنامه بانک مرکزی، سقف برداشت از حساب‌های بانکی به صورت غیرحضوری ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و یک میلیارد تومان به صورت ماهانه مجاز شد.

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت بانکی و کلیه کارت‌های متعلق به مشتری حقیقی، به روزانه ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

بانک مرکزی در بخشنامه شماره ۲۲۸۴۸‏/۰۳ مورخ ۴‏/۰۲‏/۱۴۰۳ موارد زیر را به شبکه بانکی ابلاغ کرد:

پیرو بخشنامه شماره ۴۸۶‏/۰۳ مورخ ۰۵‏/۰۱‏/۱۴۰۳ معاون محترم فن‌آوری‌های نوین بانک مرکزی درخصوص افزایش سقف تراکنش‌خرید اشخاص حقیقی، به استحضار می‌رساند هیأت عامل بانک مرکزی در جلسه مورخ ۲۷‏/۱۲‏/۱۴۰۲ با استناد به اختیارات مقرر در ماده (۱۷) دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، مصوب شورای پول و اعتبار ابلاغی طی بخشنامه شماره ۳۳۹۴۴‏/۰۲ مورخ ۱۸‏/۰۲‏/۱۴۰۲ که طی آن افزایش آستانه‌های مقرر در دستورالعمل مذکور در حدود شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی به رئیس‌کل محترم بانک مرکزی تفویض شده است، با افزایش آستانه‌های مندرج در مواد (۸)، (۱۰) و (۱۲) دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، به شرح زیر موافقت نمود:


آستانه مجاز مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از کلیه حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری، تا دو میلیارد ریال به صورت روزانه و ده میلیارد ریال به صورت ماهانه افزایش می‌یابد.


الزام به تکمیل قسمت (فیلد) بابت در فرم‌های مربوط و ارایه اسناد مثبته دال بر انجام معامله، قرارداد و یا علت انتقال وجه در نقل و انتقالات الکترونیکی حضوری درون بانکی و بین بانکی روزانه اشخاص حقیقی از گروه حساب‌های غیرتجاری آن‌ها که تا زمان ابلاغ این بخشنامه برای مبالغ بالاتر از دو میلیارد ریال اعمال می‌گردید، از این پس برای مبالغ بالاتر از چهارمیلیاردریال ضرورت می‌یابد. هم‌چنین در نقل و انتقالات الکترونیکی حضوری درون بانکی و بین بانکی مربوط به حساب‌های غیرتجاری اشخاص حقیقی با مبالغ بیشتر از دو میلیارد ریال تا چهارمیلیاردریال، گرچه ارایه اسناد مثبته دال بر انجام معامله، قرارداد و یا علت انتقال وجه ضرورت ندارد، لیکن تکمیل قسمت (فیلد) بابت در فرم‌های مربوط، الزامی است.


حداکثر تراکنش خرید از هر کارت‌پرداخت و نیز کلیه کارت‌های پرداخت متعلق به مشتری حقیقی، به روزانه مبلغ دو میلیارد ریال افزایش می‌یابد. کنترل آستانه مذکور در خصوص هر کارت بر عهده مؤسسه اعتباری صادرکننده کارت پرداخت است.


بانک‌ها موظفند، ضمن ایفاد نسخه اصلاحی دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص و نیز ارسال نسخه‌ای از «دستورالعمل نحوه اخذ مستندات موضوع تبصره ماده (۷)، تبصره (۲) ماده (۱۰) و تبصره ماده (۱۱) دستورالعمل شفاف‌سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص» که ماده (۴) آن با توجه به تغییرات فوق‌الاشاره مورد اصلاح قرار گرفته است، مراتب را با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ۱۴۹۱۵۳‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۹۶ مورخ ۱۶‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۵‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۱۳۹۶ به تمامی واحدهای ذیربط آن مؤسسه اعتباری ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت کنند.‏‏‏‏‏‏

بنر