برای مشاهده اطلاعات تماس بانک آینده اینجا کلیک کنید
مدیر عامل بانک آینده: دکتر جلال رسول اف
معرفی بانک آینده
"بانک آینده" به استناد مصوبه یکهزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، مؤسسه اعتباری صالحین و مؤسسه اعتباری آتی، با سرمايهی پايه هشت (8) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال 1391 شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره 442325 و شناسه ملی 10320894878، در تاریخ 1392/05/16 به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعهی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ 1393/12/26 موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.
در حال حاضر، بانک آینده با مجموعهای از نیروی انسانی توانا (حدود 3900نفر) و حمایت حدود 2میلیون نفر مشتری، در قالب يك بانك تجاري خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و كارآمد در حوزههاي خدمات بانكداري: خرد، تجاری، مؤسسهاي و خدمات بانكداري اختصاصي در بستر آخرین دستاوردهای فناوري اطلاعات و ارتباطات، با 165 شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.
گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیتهای بانکداری بینالملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چندمنظوره، افزایش مستمر بهرهوری سرمایههای انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلّق سازمانی آنها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمامشده محصولات و خدمات برای مشتریان، همزمان با افزایش کیفیت آنها، و بهطور کلی ارزشآفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروههای ذینفع بانک، از استراتژیهای بنیادین تاسیس این بانک است.
ارزشآفرینی برای مشتریان، تشخیص نیازهای آشکار و پنهان آنها و پاسخگویی موثرتر و سریعتر از رقبا به این نیازها، در راستای تامین حقوق سهامداران و تحقق راهبردهای کلان کشوری، نیز از جمله اصول پذیرفته شده سهامداران و مدیریت بانک آینده است.
بانک آینده، در تلاش است؛ در قالب یک بانک تجاری پایبند به اصول و اخلاق حرفهای و تخصصی بانکداری، در سطح جهانی و در داخل کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، در طول یک دوره برنامهریزی، در جمع بانکهای تراز اول خصوصی کشور قرار گیرد.
-----------------------------------------------------
نتایج نظرسنجی سومین دوره جشنواره بانک محبوب من_ بانک آینده ( پانزدهمین بانک محبوب کشور)
.
پس از بررسی آمارهای بدست آماده از مشتریان بانک آینده که در سومین جشنواره «بانک محبوب من» شرکت کرده بودند، نتایج زیر حاصل شد:
تعداد کل شرکت کنندگان: 51162
- تحصیلات شرکت کنندگان نظرسنجی
زیردیپلم= 5/02%
دیپلم= 11/76 %
لیسانس= 50/94 %
فوق لیسانس= 29/78 %
دکترا و بالاتر= 2/51 %
.
.
- چرا از اینترنت بانک و موبایل بانک کمتر از دیگر خدمات بانک استفاده می کنید؟
نمی دانم چطور باید فعال کرده و استفاده کنم= 5/63 %
نمی دانم اینترنت بانک دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد=2/06 %
آموزشی در این حوزه دریافت نکرده ام که بخواهم استفاده کنم=6/32 %
نسبت به امنیت خوشبین نیستم= 12/36%
استفاده می کنم= 73/63 %
.
.
- آیا از بانک آینده در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟
اصلا تا به حال آموزشی دریافت نکرده ام= 13/74 %
متصدی تا حدودی توضیح داد= 20/05 %
به سختی می توانم راهنمایی پیدا کنم= 1/51 %
کاملا راضی هستم= 64/70 %
.
.
- چرا در تلگرام یا اینستاگرام بانک عضو نیستید؟
دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارم = 5/49 %
اصلا نمی دانم چطور باید عضو کانال یا صفحه بانکم بشوم= 15/11 %
عضو بودم ولی به دلیل حجم مطالب زیاد و بعضا غیرمفید، عضویت را لغو کردم=2/61 %
تمایلی به عضویت ندارم= 2/61%
عضو هستم= 73/63%
.
.
- مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک آینده و افتتاح حساب چه بوده است؟
افتتاح حساب برای دریافت حقوق و دریافت وام و... = 13/46%
دریافت سود بیشتر = 29/12%
تبلیغات خوب و جذاب= 1/79%
ارائه خدمات خوب و مفید=30/36 %
برخورد مناسب کارکنان= 21/98%
توصیه اطرافیان= 3/02 %
آسان بودن دسترسی= 5/08 %
سایر دلایل= 0 %