بنر

بانک آینده


برای مشاهده اطلاعات تماس بانک آینده اینجا کلیک کنید

سایت بانک

مدیر عامل بانک آینده: دکتر جلال رسول اف

معرفی بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمايه‌ی پايه هشت (8) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال 1391 شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره 442325 و شناسه ملی 10320894878، در تاریخ 1392/05/16 به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار  سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ 1393/12/26 موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

در حال حاضر، بانک آینده با مجموعه‌ای از نیروی انسانی توانا (حدود 3900نفر) و حمایت حدود 2میلیون نفر مشتری، در قالب يك بانك تجاري خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و كارآمد در حوزه‌هاي خدمات بانكداري: خرد، تجاری، مؤسسه‌اي و خدمات بانكداري اختصاصي در بستر آخرین دستاوردهای فناوري اطلاعات و ارتباطات، با 165 شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.

گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت‌های بانکداری بین‌الملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چند‌منظوره، افزایش مستمر بهره‌وری سرمایه‌های انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلّق سازمانی آن‌ها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات و خدمات برای مشتریان، هم‌زمان با افزایش کیفیت آن‌ها، و به‌طور کلی ارزش‌آفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروه‌های ذی‌نفع بانک، از استراتژی‌های بنیادین تاسیس این بانک است.

ارزش‌آفرینی برای مشتریان، تشخیص نیازهای آشکار و پنهان آن‌ها و پاسخ‌گویی موثر‌تر و سریع‌تر از رقبا به این نیازها، در راستای تامین حقوق سهام‌داران و تحقق راهبردهای کلان کشوری، نیز از جمله اصول پذیرفته شده سهام‌داران و مدیریت بانک آینده است.

بانک آینده، در تلاش است؛ در قالب یک بانک تجاری پای‌بند به اصول و اخلاق حرفه‌ای و تخصصی بانکداری، در سطح جهانی و در داخل کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، در طول یک دوره برنامه‌ریزی، در جمع بانک‌های تراز اول خصوصی کشور قرار گیرد.

-----------------------------------------------------


نتایج نظرسنجی سومین دوره جشنواره بانک محبوب من_ بانک آینده ( پانزدهمین بانک محبوب کشور)

.

پس از بررسی آمارهای بدست آماده از مشتریان بانک آینده که در سومین جشنواره «بانک محبوب من» شرکت کرده بودند، نتایج زیر حاصل شد:

تعداد کل شرکت کنندگان: 51162

- تحصیلات شرکت کنندگان نظرسنجی

زیردیپلم= 5/02%

دیپلم= 11/76 %

لیسانس= 50/94 %

فوق لیسانس= 29/78 %

دکترا و بالاتر= 2/51 %

.

.

- چرا از اینترنت بانک و موبایل بانک کمتر از دیگر خدمات بانک استفاده می کنید؟

نمی دانم چطور باید فعال کرده و استفاده کنم= 5/63 %

نمی دانم اینترنت بانک دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد=2/06 %

آموزشی در این حوزه دریافت نکرده ام که بخواهم استفاده کنم=6/32 %

نسبت به امنیت خوشبین نیستم= 12/36%

استفاده می کنم= 73/63 %

.

.

- آیا از بانک آینده در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟

اصلا تا به حال آموزشی دریافت نکرده ام= 13/74 %

متصدی تا حدودی توضیح داد= 20/05 %

به سختی می توانم راهنمایی پیدا کنم= 1/51 %

کاملا راضی هستم= 64/70 %

.

.

- چرا در تلگرام یا اینستاگرام بانک عضو نیستید؟

دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارم = 5/49 %

اصلا نمی دانم چطور باید عضو کانال یا صفحه بانکم بشوم= 15/11 %

عضو بودم ولی به دلیل حجم مطالب زیاد و بعضا غیرمفید، عضویت را لغو کردم=2/61 %

تمایلی به عضویت ندارم= 2/61%

عضو هستم= 73/63%

.

.

- مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک آینده و افتتاح حساب چه بوده است؟

افتتاح حساب برای دریافت حقوق و دریافت وام و... = 13/46%

دریافت سود بیشتر = 29/12%

تبلیغات خوب و جذاب= 1/79%

ارائه خدمات خوب و مفید=30/36 %

برخورد مناسب کارکنان= 21/98%

توصیه اطرافیان= 3/02 %

آسان بودن دسترسی= 5/08 %

سایر دلایل= 0 %

 

► اطلاعات تماس بانک آینده

 
پابلیکا
بنر

قیمت های روز بازار

نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ
خريد بليط چارتر

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 727 مهمان آنلاین داریم
بنر