سرویس پرداخت Chase؛ تغیردهنده ی عرصه ی کیف پول موبایلی؟ یا ناکام بزرگ بعدی ؟ (بخش اول)

چهارشنبه ، 27 آبان 1394 ، 11:22

 

بانکی دات آی آر Chase pay یک سرویس آنلاین، تحت اداره ی شرکتی با همین نام است، که ارسال و دریافت پول با یک آدرس ایمیل که در این سرویس ثبت نام شده را، امکانپذیر میسازد.

این سرویس سریع، راحت و امن بوده، و آغاز آن نیز بسیار آسان است_ آنچه مورد نیاز است تنها یک آدرس ایمیل معتبر و یک حساب بانکی در آمریکاست.

هنگامی که جی پی مورگان چیس(J.P Morgan Chase) سرویس پرداخت Chase را که راهکار اختصاصی وی در عرصه ی کیف پول موبایلی بود،  معرفی کرد، کارشناسان این صنعت تصمیم وی را به منزله ی پشت پا زدن به راهکارهای پرداخت به ظاهر "بی طرف" و ثالث اپل و آندروید تلقی کرده و آنرا حرکتی جسورانه اما قابل درک در نظر گرفتند. این را میتوان اولین پاسخ واقعی و قابل توجه به تهاجم شرکتهای تکنولوژیک و غیر بانکی به حوزه ی کیف پول موبایلی، از سوی یک نهاد سنتی صادرکننده ی کارت دانست.

میتوان حدس زد که Chase با معرفی کیف پول موبایلی از سوی شرکتهای برافکن وغیربانکی احساس خطر کرده باشد، اما آنها با 94 میلیون مشتری دائمی کارت ها و کسب و کاری تجارت محور، به خوبی آماده به پاسخ به این مساله هستند. Chase  نمی خواهد فرصت حاصل از تعامل نزدیک و روزانه ی مشتریانش با انواع کارت های این شرکت را، به امثال اپل یا گوگل تقدیم کند.

ادامه دارد...

برگرفته از thefinancialbrand

مترجم: مهرداد دستورانی

 

► سرویس پرداخت Chase؛ تغیردهنده ی عرصه ی کیف پول موبایلی؟ یا ناکام بزرگ بعدی ؟(بخش پایانی)
سرویس پرداخت Chase؛ تغیردهنده ی عرصه ی کیف پول موبایلی؟ یا ناکام بزرگ بعدی ؟(بخش دوم) ◄

مطالب مرتبط
بنر