خدمات بانکی باید در مسیر فرآیندهای کسب‌وکار قرار گیرد

يكشنبه ، 21 مهر 1398 ، 12:40
عباس نجفی: خدمات بانکی باید در مسیر فرآیندهای کسب‌وکار قرار گیرد

 عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان آذربایجان غربی که عصر امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: بانکداری امروز یک بانکداری پویا و انعطاف‌پذیر است که قابلیت انعطاف مطابق با کسب‌وکارهای گوناگون را دارد. بانک‌ها برای توسعه بازار باید در مسیر جریان‌های مالی کسب‌وکارها قرار گیرند و بانکی موفق‌تر است که برای مشتریان خود به مهندسی مالی پرداخته و محصولی پیشرو ارائه دهد.

وی افزود: استان‌های کشور حائز مزیت‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی ویژه منطقه خود می‌باشند که بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانکداری شرکتی قابلیت ارائه خدمات تخصصی به این واحدها را دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: استان آذربایجان به‌عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی و دارای مزیت‌های بازرگانی و صادرات از رونق مناسب اقتصادی برخوردار می‌باشد که تعدد شعب بانک توسعه تعاون در این استان امکان ارائه خدمات در نقاط مختلف جغرافیایی را فراهم آورده است.

وی با بررسی عملکرد مدیریت آذربایجان غربی گفت: تسهیلات پرداختی استان در سال ۹۷حدود ۱۰۰۰میلیارد ریال بوده است و در شش‌ماهه ابتدایی سال جاری نیز ۴۸۰میلیارد ریال به تعاون گران و فعالین اقتصادی استان تسهیلات اعطاشده است.

نجفی گفت: ۳.۵درصد امکانات شعبه‌ای و نیروی انسانی بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی وجود دارد که دستاورد استان در تجهیز منابع و اعطای تسهیلات حدود درصد از مجموع عملکرد بانک می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل و ایرج شیخ‌زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان آذربایجان غربی را بررسی نمودند و مهدی تقوی مدیر امور شعب استان آذربایجان غربی، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند


► آمادگی بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی
خدمات رسانی شبانه روزی شعب بانک ملی ایران در ایام اربعین ◄

مطالب مرتبط
بنر