پایان خرداد آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره خدمات غیر حضوری بانک تجارت

دوشنبه ، 26 خرداد 1399 ، 13:36
جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت در همراه بانک،اینترنت بانک تجارت و اپلیکیشن "ست" با استقبال هموطنان تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت،جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت با هدف حفظ سلامت و تشویق مشتریان به استفاده ازخدمات غیر حضوری بانک شامل استفاده از خدمات غیر حضوری شامل همراه بانک، اینترنت بانک تجارت واپلیکیشن " ست "با استقبال هموطنان و کاربران روبرو شده است. کاربران برای شرکت در جشنواره خدمات غیر حضوری بانک تجارت تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا ازجوایز متنوع این جشنواره برخوردار شوند.

شرکت کنندگان می توانند ضمن انجام عملیات بانکی و مالی خود یکی از برندگان جوایز این جشنواره شامل 500 جایزه 5 میلیون ریالی شوند.

کسب امتیاز در جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت به صورت انجام حداقل 5 تراکنش با حداقل مبلغ تراکنش50 هزار ریال در طول دوره این جشنواره از طریق هر یک از درگاه های اینترنت بانک و همراه بانک است و برای انتقال وجه شتابی(کارت به کارت) و پرداخت قبوض100 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، انتقال وجه داخلی و خرید شارژ 10امتیاز و تراکنش در اپلیکیشن ست برای پرداخت خلافی خودرو و موتور و پرداخت قبوض100امتیاز، عوارض آزادراه50 امتیاز،پرداخت بدهی طرح ترافیک30 امتیاز، بسته اینترنتی20 امتیاز وخرید شارژ10 امتیاز در نظر گرفته شده است.

بر اساس آمار، تاکنون بیش از سه میلیون و 188 هزار نفر از کاربران در جشنواره امتیاز کسب کرده‌اند و تعداد کاربرانی که شرایط لازم امتیازی (300 امتیاز حداقل پنج تراکنش) را دارند به عدد یک میلیون و 278 هزار کاربر بالغ شده است. همچنین در اپلیکیشن ست 1935 نفر واجد شرایط شرکت در جشنواره شده‌اند.

بانک تجارت تاکنون به 180 نفر از کاربران در قالب جشنواره های مختلف خدمات غیر حضوری جوایز نفیسی اهدا کرده است.


► بانک سامان را به‌عنوان برند محبوب خود انتخاب کنید
فعال سازی سرویس تله پرداز بر روی بیش از223هزار پایانه فروش بانک کشاورزی ◄

مطالب مرتبط
بنر