فرایند پرداخت وام خرد برای همه مشتریان بانک صادرات آسان تر شد

يكشنبه ، 22 مرداد 1402 ، 14:45
بانک صادرات با استفاده از روش‌های نوین اعتبار سنجی مشتریان فرایند تسهیلات خرد را برای همه از جمله شاغلان بخش‌های دولتی و خصوصی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران آسان‌تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات از تسهیل شرایط پرداخت وام خرد به اقشار مختلف جامعه خبر داد و گفت: این بانکبه عنوان یکی از پیشروترین‌بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خرد، بیش از 71 سال است که با شعار بانک صادرات ایران در خدمت مردم، سهم قابل توجهی در ارائه خدمات بانکی به مردم داشته و امروزه نیز در زمره بانک‌های تسهیل‌گر در این زمینه شناخته می‌شود.

وی افزود: استفاده از روش‌های نوین اعتبارسنجی مشتریان و بهره گرفتن از سامانه‌های مختلف، مسیر ارائه خدمات و به ویژه تسهیلات خرد را آسان‌تر کرده و بانک صادرات با ابلاغ دستورالعمل تسهیل‌گری وثایق تسهیلات خرد و همچنین استفاده از سایر ظرفیت‌های شرکت‌های ابزاری، امکان پرداخت تسهیلات به تمام مشتریان اعم از شاغلان بخش‌های دولتی و خصوصی، بازنشستگان و مستمری‌بگیران را آسان کرده است.

ایمانی ادامه داد: بانک صادرات با عملی کردن دستورالعمل‌ تسهیل‌گری وثایق تسهیلات خرد، امکان پرداخت تسهیلات بدون ضامن و با انتخاب وثایق توسط مشتری را برای متقاضیان دارای رتبه اعتباری برتر فراهم کرده است. اعتبارسنجی دقیق مشتریان در شعب مهمترین عامل تسهیل‌کننده است که می‌تواند شرایط را برای پرداخت تسهیلات به مشتریان آسان‌تر کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

► دلار تا پایان تابستان به چند می‌رسد؟
آغاز گام‏‏‌های اولیه برای اصلاح نظام بانکی ◄

مطالب مرتبط
بنر