شرکت آمازون وارد نسل سوم تبلت هایش شد

چهارشنبه ، 3 مهر 1392 ، 15:57


شرکت آمازون اعلام کرد که تبلت Kindle Fire HDX، دو مدل 7 و 8.9 اینچی عرضه خواهد شد. تبلت های جدید آمازون در حقیقت نسل سوم تبلت های این شرکت را آغاز می کنند. امروز پیش فروش این تبلت ها آغاز شده و مدل 7 اینچی در هجدهم اکتبر و مدل 8.9 اینچی در هفتم نوامبر عرضه می گردد.

 


شرکت آمازون تصمیم گرفته که Kindle Fire HDX را در سه حجم حافظه 16 گیگ، 32 گیگ و 64 گیگی عرضه کند. سیستم عامل این تبلیت ها، اولین سیستم عامل شرکت آمازون است که Fire OS نام دارد و بر پایه اندروید 4.2.2 طراحی شده است.

 

این دو تبلت جدید آمازون از پردازنده چهار هسته ای  Qualcomm Snapdragon 800بهره می برند و دارای پردازنده گرافیکی Adreno 330  هستند و از دو گیگ رم بهره می برد که این سخت افزار نشان دهنده این است که Kindle Fire HDX، برای اجرای بازی های قوی مناسب به نظر می آید. آمازون گفته که عمر باتری این دو تبلت بسیار بهینه عمل می کند و بسته به مدل استفاده بین 11 تا 17 ساعت شارژ نگه می دارد.

 

در کل به نظر می آید که آمازون پس از خرید واشنگتن پست سعی دارد بیشتر در بخش تولیدات سخت افزار های جدید فعالیت کند و از این طریق سود بیشتری کسب کند. قیمت این تبلت ها از 139 دلار آغاز می شود و به نسبت افزایش حجم، قیمت هم افزایش می یابد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► نگاهی به کلیات مراسم اهدا جوایز ایده
سورپرایز بزرگ سامسونگ برای دوست داران گوشی های همراه ◄

مطالب مرتبط
بنر