پیش بینی هایی در رابطه با نکسوس 5

دوشنبه ، 15 مهر 1392 ، 14:29

اوایل مهر ماه بود که تصویری از نکسوس 5 احتمالی مشاهده کردیم که گفته شده بود از شرکت ال جی کره، نشت یافته است. حال پس از چهارده روز، تصاویر دیگری از این گوشی هوشمند انتشار یافته که کمی احتمال واقعی بودن آن تصویر اولیه را افزایش می دهند. این گوشی در حقیقت نسخه پنج اینچی سری نکسوس است که طرفداران گوگل و ال جی به شدت منتظر هستند تا این گوشی به بازار عرضه شود؛ زیرا نکسوس پنج، بزرگترین نکسوسی به حساب می آید که در دسته گوشی های همراه طبقه بندی می گردد.

 

البته شایعاتی در مورد نکسوس پنج بیان شده که بد نیست به آنها هم بپردازیم. در چندین سایت معتبر شایعه ای انتشار یافته که گوگل قصد دارد، نسخه جدید نکسوس پنج را به همراه سیستم عامل جدیدش که در حقیقت اندورید کیت کت است، به بازار عرضه کند.


یکی از تغییرات بزرگی که نکسوس 5 نسبت به نکسوس 4 خواهد کرد، همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، جنس بدنه آن است که بیشتر به جنس پلی کربناتی شبیه است. در مورد سخت افزار نکسوس پنج پیش بینی شده که پردازشگرش، اسنپ دراگون 800 و دارای رمی دو گیگی باشد. این گوشی به احتمال بسیار زیاد، همچون ال جی، جی دو در دو مدل 16 و 32 گیگی عرضه خواهد شد و از قابلیت حافظه جانبی هم پشتیبانی نخواهد کرد.

 

 

منابع نامعتبری اعلام کرده اند نکسوس پنج تا آخر ماه جاری میلادی یعنی ماه اکتبر، معرفی شده و در ماه نوامبر عرضه می گردد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► لاکیترون، قفلی هوشمند با امنیتی بالا!
اپلیکیشن های کروم را آفلاین تجربه کنید ◄

مطالب مرتبط
بنر