کهکشانی ها با صفحه خمیده باز می گردند

چهارشنبه ، 17 مهر 1392 ، 13:40

اخیرا شاهد نشت های خبری بسیاری در مورد گوشی هایی با صفحه های نمایش انعطاف پذیر بودیم و بیشتر نام دو غول کره ای سامسونگ و ال جی در راس این اخبار ذکر می شد. سرانجام در روز گذشته از شرکت سامسونگ تصاویر بسیار واضحی منشتر شده که در آنها می توان گوشی ای با صفحه ای خمیده مشاهده کرد. در حقیقت این صفحه نمایش دارای یک خمیدگی ساده است که در سطح افق آن خمیدگی اعمال شده است و این مهم نشان دهنده حقیقی بودن صفحه های نمایش خمیده است.

 

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، قرار است که شرکت سامسونگ این گوشی که از سری کهکشانیش است را با نام Galaxy Round عرضه کند. قرار بر این است که Round با یک صفحه 5.7 اینچی Full HD عرضه شود و همچنین از سیستم عامل اندروید 4.3 پشتیبانی می کند. دوربین پشتی این گوشی، یک دوربین سیزده مگاپیکسل با قابلیت فوکوس اتوماتیک و فلش خواهد بود و دوربین جلوی آن یک دوربین دو مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

به احتمال زیاد Round دارای حافظه داخلی 32 گیگ باشد و از کارت حافظه هم پشتیبانی کند. از طرفی گفته شده که پردازنده این گوشی یک چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتزی خواهد بود و از همه مهم تر دارای سه گیگ رم است که این سخت افزار، برای یک گوشی همراه بسیار مناسب خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد این گوشی تا اواسط نوامبر معرفی شده و تا آخر 2013 عرضه خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► رویداد مهم اپلی در راه است
پیش بینی جالب خبرگزاری بانک دویچه آلمان در مورد آی پد مینی 2 و آی پد 5 ◄

مطالب مرتبط
بنر