نسخه مینیاتوری Z1 در راه است

يكشنبه ، 21 مهر 1392 ، 15:22

 

اخیرا شرکت های مشهوری چون سامسونگ و اچ تی سی، پس از تولید گوشی های هوشمند Galaxy S IV و One که به نسبت مدل های دیگرشان مطرح تر هستند، مدل های مینیاتوری این گوشی ها را هم تولید و به بازار عرضه کرده اند. البته نسخه های مینی S IV و One، سخت افزار ضعیف تری نسبت به نسخه اصلی خود دارند. اخیرا شرکت سونی هم به صورت رسمی اعلام کرده که نمونه مینیاتوری Z1 را آماده عرضه کرده است و قصد دارد این گوشی را با نام تجاری Z1f به بازار جهانی عرضه کند.

 


شرکت سونی سعی کرده این نسخه مینیاتوری Z1 را به گونه ای طراحی کند که نیازی به کاهش قدرت سخت افزاری نداشته باشد و این موضوع برتری Z1f را نسبت به Galaxu S IV mini و One mini نشان می دهد. سیستم سخت افزاری Z1f دقیقا مانند Z1 است با این فرق که صفحه 5 اینچی HD 1080p که برای Z1 است، به یک صفحه 4.3 اینچی HD 720p تغییر یافته و این موضوع باعث شده که این گوشی بسیار خوش دست به نظر آید.


نقطه قوت این گوشی، دوربینش است که یک دوربین 20.7 مگاپیکسلس خواهد بود که از یک لنز سری جی سونی ساخته شده و دارای سنسور Exmor R است. به احتمال زیاد سیستم عامل این گوشی اندروید 4.2 خواهد بود.
شرکت سونی همیشه سعی کرده در صنعت گوشی های همراه قوی عمل کند و به نظر می آید که نهایت سعی خود را می کند تا بتواند بازار گوشی های 4 اینچی را در دست بگیرد. هنوز زمان رسمی عرضه این گوشی عنوان نشده است و باید منتظر اعلامیه های بعدی سونی بمانیم.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► پاناسونیک با پلاسما خداحافظی می کند
اولین سامسونگ ضد آب در راه است ◄

مطالب مرتبط
بنر