اولین سامسونگ ضد آب در راه است

شنبه ، 20 مهر 1392 ، 14:36

شرکت سامسونگ بالاخره ظاهر اولین گوشی هوشمند ضد آبش را به نمایش گذاشت. این گوشی جدید، نمونه ارتقا یافته Galaxy S4 است که سامسونگ تصمیم گرفته این گوشی را با نام Galaxy J در آینده نزدیک به بازارجهانی عرضه کند. صفحه نمایش Galaxy J، یک AMOLED است که اندازه آن 5 اینچ خواهد بود.

 

 

سیستم عامل این گوشی اندروید 4.3 است و از یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 800 بهره می برد و میزان رم این گوشی 3 گیگ خواهد بود. دوربین پشتی Galaxy J، 13.2 مگاپیکسل و دوربین جلویی اش، 2.1 مگاپیکسل خواهد بود.


فعلا در تصاویر منتشر شده، مشخص شده است که این گوشی همراه ضد آب، دارای سه رنگ سفید، قرمز و آبی خواهد بود. از طرفی نام این گوشی همه را به شک انداخته که ممکن است این گوشی برای عرضه در بازار جهانی نباشد و به خاظر به کار رفتن حرف J در آن، ممکن است که این گوشی مختص کشور ژاپن باشد. از طرفی هم شایعه ای انتشار یافته که شرکت اچ تی سی قصد دارد که Butterfly 2 را با نام Butterfly J و فقط برای کشور ژاپن این گوشی را عرضه کند.

 

اگر این دو گوشی واقعا برای بازار گوشی های هوشمند کشور ژاپن باشند، باید منتظر جنگی میان دو غول گوشی سازی دنیا، یعنی اچ تی سی و سامسونگ باشیم.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► نسخه مینیاتوری Z1 در راه است
اندروید 4.4 روی نکسوس 4 و 5 + تصاویر ◄

مطالب مرتبط
بنر