4 تکنولوژی که برای بستن به دست بوجود آمده اند!

شنبه ، 27 مهر 1392 ، 11:48

اخیرا شاهد تولید محصولاتی هستیم که همه آنها به شکل ساعت هستند ولی  این ساعت ها، بسیار هوشمند بوده و تحلیل های بسیار جالبی به کاربرانشان ارائه می دهند. امروز بانکی دات آی آر گزارشی از این ساعت های هوشمند ارائه خواهد داد.


1.    بیسیس:

بیسیس یک ساعت مجهز به سنسور های بسیار قوی است که از وضعیت قلب و بدن کاربرانش اطلاعات بسیار دقیقی به آنها ارائه می دهد. کاربران بیسیس می توانند تجزیه تحلیل وضعیت حیاتی بدن خود را را از درون لپ تاپ، تبلت و گوشی همراه مشاهده کنند و در مواقعی که بدن شما در شرایط خوبی نباشد، بیسیس به شما اطلاع خواهد داد.

2.    فیت بیت فلکس:

فیت بیت  فلکس، یک ساعت فوق العاده جالب با ظاهری ورزشی است که برای ایجاد بدنی رو فرم، به هر فرد برنامه غذایی، ورزشی و خواب مناسبی ارائه می دهد و زندگی آنها را تحلیل می کند. اطلاعات خروجی فیت بیت از طریق گوشی های آی فون و اندرویدی قابل دریافت هستند.

 

3.    سامسونگ گلکسی گیر:

این ساعت هوشمند بیشتر برای استفاده راحت تراز گوشی های هوشمند طراحی شده است و بوسیله این ساعت شما می توانید دستورات صوتی به آن داده و منتظر اجرای آنها باشید. اما اولین نسخه ای که از این گوشی عرضه شده است، دارای ایراداتی است که باید سامسونگ در بروزرسانی های آینده، این مشکلات را برطرف کند. این مشکلات باگ هایی هستند که در حین بررسی پست های الکترونیکی و گشتن در شبکه های اجتماعی به مشکلاتی برخورد می کند.

4.    میس فیت شاین:

می توان گفت لوکس ترین وسیله ای که در آن تکنولوژی به کار رفته و می توان آن را در همه جا استفاده کرد و کاربردی روزمره دارد، میس فیت است. میس فیت یک قدم شمار است که هر بار که کل چراغ های دور این وسیله دایره ای شکل روشن شود، یعنی 8000 قدم برداشته شده. این وسیله دارای یک اپلیکیشن است که در گوشی های آی فون و اندروید، تعداد قدم ها در بازه های زمانی مختلف و انرژی استفاده شده را نمایش می دهد. میس فیت را می توان به شکل یک گردن بند، گل سینه و حتی ساعت استفاده کرد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► اتفاقات پاییزی دنیای تکنولوژی/ عکس
یک ابتکار جالب برای گوشی های آیفون ◄

مطالب مرتبط
بنر