گوگل هنگ اوتز با امکانات جدید به iOS می آید

يكشنبه ، 28 مهر 1392 ، 12:35

وایبر یکی از نرم افزار های ارتباطی است که بوسیله آن می توان به صورت رایگان با افرادی که این نرم افزار را روی گوشی های هوشمندشان دارند، ارتباط صوتی و نوشتاری بر قرار کرد و این نرم افزار به صورت کاملا رایگان است.

به گزارش بانکی دات آی آر، اخیرا استفاده از اپلیکیشن وایبر با مشکلاتی مواجه شده که بعضی اوقات امکان ارتباط برای بعضی از کاربران قطع می گردد. البته گوگل در آمریکا و کانادا امکانی جدید برای اپلیکیشن هنگ اوتزش فراهم کرده که بوسیله آن می توان همچون وایبر با بقیه کاربران هنگ اوتز ارتباط مکالمه ای برقرار کرد.

 

 


البته قبلا در هنگ اوتز امکان مکالمه با خرید اعتبار وجود داشت ولی این امکان جدید کاملا رایگان است و نیازی نیست که هزینه ای بابت مکالمات پرداخت شود. این قابلیت جدید هنگ اوتز، فعلا فقط روی نسخه iOS هنگ اوتز که در حقیقت نسخه 1.3.0 آن است، اعمال شده و هنوز در نسخه اندروید فعال نگردیده است.


در نسخه iOS امکانات جانبی دیگری هم فراهم گردیده که یکی از آنها این است که شما به راحتی می توانید افرادی که هنگ اوتز استفاده می کنند را از روی شماره تلفن همراهشان، پیدا کنید. در این نسخه از هنگ اوتز، هنگامی که به موسیقی گوش می دهید و پیامی دریافت می شود، خود به خود صدای موسیقی کم و سپس زیاد می گردد. به احتمال زیاد تا چند روز دیگر این امکانات برای اندروید هم فراهم شده و می توان از تماس رایگان هم بهره برد.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ابتکار جدید نوکیا برای فرار از حاشیه
اتفاقات پاییزی دنیای تکنولوژی/ عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر