بهترین گوشی های سال 2013– قسمت اول

شنبه ، 7 دی 1392 ، 15:57

بهترین گوشی های سال 2013– قسمت دوم


در سال گذشته شرکت های بزرگی چون اپل، ال جی، سامسونگ، اچ تی سی و نوکیا گوشی های بسیار خوبی به بازار عرضه کردند. در آستانه سال میلادی 2014، وب سایت تک رادار پس از انجام مطالعات گسترده ای روی گوشی های هوشمند عرضه شده در سال 2013، لیستی از بهترین آنها منتشر کرده است.

 


10. Nexus 5: شرکت گوگل پس از موفقیت نکسوس 4 که به همراه شرکت ال جی دست به تولید آن زده بود، تصمیم گرفت این موفقیت را دوباره با ال جی تکرار کند و نکسوس پنج را به همراه اندروید کیت کت به بازار عرضه کند. این گوشی هم مورد استقبال طرفداران ال جی و گوگل قرار گرفت.


09. Xperia Z1: سونی با تولید این گوشی ضد آب به همراه دوربین 20.7 مگاپیکسل توانست دوباره خود را در زمینه گوشی های هوشمند مطرح کند. یکی از مواردی که مورد توجه تک رادار قرار گرفته، صفحه و بدنه ضد خش این گوشی هوشمند است.


08. Lumia 520: به جرات می توان گفت که لومیا 520 یکی از بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت سال 2013 است که از یک دوربین مناسب، ظاهری زیبا و یک صفحه نمایش با کیفیت بهره می برد.


07. Galaxy Note 3: سومین نسخه از سری گوشی های هوشمند و محبوب گلکسی نوت شرکت سامسونگ در سال 2013 به بازار عرضه شد و توانست همانند دو نسخه قبلی نظر منتقدان را به خودش جلب کند. این گوشی در حقیقت یک فبلت است که صفحه نمایشی 5.7 اینچی دارد و به همراه قلم هوشمند مشهور این سری گوشی عرضه شده است.
06. HTC One Mini: شرکت اچ تی سی مدت هاست که نامش در چنین لیست هایی آمده و خواهد آمد. شرکت اچ تی سی با تولید گوشی وان متوجه شد که خیلی از افراد به گوشی هایی که صفحه نمایش بزرگ دارند، عادت ندارند و گوشی های کوچکتر را بیشتر دوست دارند. به همین علت تصمیم گرفت وان مینی را با سخت افزاری ضعیف تر و صفحه نمایشی 4 اینچی به بازار عرضه کند.


منتظر ادامه این لیست باشید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► ایده ای برای صفحه های نمایش که به حقیقت پیوست
آیا سال 2014 سال تبلت ها خواهد بود یا سال فبلت ها ◄

مطالب مرتبط
بنر