اچ تی سی دوباره به نکسوسی ها پیوست

سه شنبه ، 2 ارديبهشت 1393 ، 14:00


شرکت گوگل با تولید تبلت های میان رده خود، یعنی تبلت های سری نکسوس به همه دنیا نشان داد که می تواند در این زمینه هم موفق باشد. پس از همکاری با ایسوس در ساخت تبلت‌های 7 اینچی در دو سال گذشته، این غول نرم‌ افزاری اکنون به دنبال همکاری با HTC برای ساخت یک نسخه 8 اینچی از تبلت‌های نکسوس است. گفته شده که این تبلت اواخر تابستان امسال معرفی خواهد شد. گفته شده که دلیل روی آوردن گوگل به اچ تی سی به خاطر این است که ایسوس می خواهد از این به بعد تبلت های خود را تحت عنوان برند خودش به بازار عرضه کند.

 

 

 

این تبلت، اولین دستگاه 8 اینچی نکسوس خواهد بود، البته اگر نسخه گوگل پلی LG G Pad 8.3 را یک تبلت نکسوسی به حساب نیاوریم. همچنین پس از نکسوس وان، دومین تجربه HTC در ساخت یک دیوایس نکسوسی است. این یک حرکت هوشمندانه توسط تولید کننده تایوانی برای نفوذ هر چه بیشتر در بازار تبلت‌ ها است و همان طور که می دانید این شرکت نتوانسته چندان در زمینه تبلت ها به موفقیت دست پیدا کند.


گزارش‌ها حاکی از این است که گوگل دیگر مانند گذشته سیاست تهاجمی در فروش تبلت‌های نکسوس نخواهد داشت. گویا تبلت ‌های نکسوس 7 به قدر کافی باعث نفوذ اندروید در بازار تبلت‌ها شده‌ اند. به علاوه تبلت ‌های نکسوس دیگر تاثیر قابل توجهی بر روی بازار نخواهند داشت، از این رو انتظار می‌ رود گوگل این تبلت ‌ها را با قیمت بیشتری به فروش برساند.


هنوز گوگل زمانی برای معرفی نکسوس 8 اعلام نکرده و به نظر می آید که این شرکت، تبلت جدیدش را در آخر تابستان، حین کنفرانس I/O به همگان معرفی کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► بدشانسی ای دیگر برای سامسونگ!
HTC One M8 با بدنه پلاستیکی باز می گردد ◄

مطالب مرتبط
بنر