5 سوالی که باید قبل از ارتقا اَپ گوشی خود بپرسید

شنبه ، 3 خرداد 1393 ، 05:30


نمیتوان انکار کرد گوشی ها توانستند بخش زیادی از دنیای دیجیتال را به خود اختصاص دهند و این در حالی است که برندهای زیادی در حال حاضر در بازار دیجیتال مشغول معرفی محصولات جدید خود هستند. شرکت های جهانی و شرکت های کوچک در سراسر دنیا همگی به دنبال تولید و گنجاندن برنامه های جدید برای گوشی ها هستند. در اصل این اَپ ها یا همان برنامه های جدیدی که وارد بازار گوشی ها میشوند جزء استراتژی های تجاری شرکت های سراسر دنیا هستند.

 

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر دنیای گوشی ها و دنیای دیجیتال بی انتها است و روزانه مدل های جدید و متنوعی از هر شرکت و برندی معرفی میشود و البته برنامه های جدیدی که با نصب روی گوشی ها امکانات فراوانی را در اختیار مصرف کننده قرار میدهند اما شما باید قبل از ارتقا گوشی خود و نصب این برنامه های کاربردی 5 سوال را از خود بپرسید.


1-آیا این برنامه ی کاربردی که روی گوشی شما نصب میشود مثل یک وسیله ای که برای منزل تهیه میکنید به درد شما میخورد؟ آیا استفاده ای برای شما دارد؟ برنامه های کاربردی که نصب میشوند اغلب حجم زیادی از حافظه ی گوشی ها را اشغال میکنند بنابراین شما باید توجه کنید که این برنامه به درد شما میخورد یا خیر؟

2-چه برنامه ای برای ظرفیت و مدل گوشی شما مناسب تر است؟ دقت کنید که هر برنامه ای با هر سیستم عاملی سازگار نیست ممکن است هزینه هایی که بابت این برنامه های میپردازید بعدا هدر رفته محسوب شوند آمارها نشان میدهد که بیش از 60 درصد از مردم آمریکا گوشی های هوشمندی دارند که تا سال 2017 حدود 905 میلیون نفر از مردم آمریکا به این تکنولوژی های روز مجهز میشوند. بنابراین دقت کنید که با این حجم زیاد از درخواست و طرفدار برای این برنامه ها همان که مناسب مدل و ظرفیت گوشی شماست را انتخاب کنید.


3-کاربرد این برنامه چیست؟ همیشه قبل از اینکه برنامه های جدیدی را روی گوشی خود نصب کنید باید به کاربرد آن برای خودتان و میزان رضایتی که از آن دارید توجه کنید قبل از آن باید از فروشندگان در مورد برنامه سوال کنید ماهیت برنامه و کاربرد آن به چه صورت است؟ چه امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد.


4-یکی دیگر از موارد مهمی که باید هنگام ارتقا برنامه های گوشی خود به آن توجه کنید وجود زیرساخت های کافی و یکپارچه سازی برنامه ها با سیستم گوشی شماست ممکن است برخی از برنامه های کاربردی باعث حذف و از بین رفتن دیگر برنامه ها شود یا عملکرد گوشی را پایین بیاورد و از سرعت همیشگی آن بکاهد پس دقت کنید که هر برنامه ای مناسب هر گوشی نیست.


5-طراحی زیبا تا چه حد اولویت شماست؟ قبل از اینکه فرآیند نصب را آغاز کنید به طراحی برنامه ها توجه کنید نرم افزارها با طراحی های مختلفی که در بازار هستند معمولا توجه مشتری را به خود جلب میکنند اما بیش از آن طراحی که مناسب سلیقه شما باشد با توجه به تنوعی که در نرم افزارها وجود دارد باعث میشود که بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► گوگل: تبلیغات سال های آتی بر روی یخچال، ساعت مچی و شیشه ها
"کیک استارتر" برای چاپ عکس های دیجیتالی در اینستاگرام ◄

مطالب مرتبط
بنر