6 گام برای سرچ موفق در گوگل

يكشنبه ، 4 خرداد 1393 ، 13:45


حتما برای شما هم پیش آمده که مدت های طولانی را در فضای اینترنت و شبکه ی گوگل به سرچ و جست و جو مشغول هستید اما باز هم نمیتوانید مطلب مورد نظرتان را پیدا کنید. جست و جو در اینترنت ممکن است حتی اگر ساعت ها هم به طول بیانجامد باز برای کاربران لذت بخش باشد اما برخی اوقات به دلیل مشغله و عجله در کار میخواهیم سریع به مطلب مورد نظر دست پیدا کنیم و با مشکل رو برو میشویم.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت گوگل اقدامات زیادی را در زمینه ی بهینه سازی زمان برای سرچ و جست و جوی کاربرانش انجام داده است اما به طور کلی 6 گام اساسی برای سرچ و جست و جوی موفق در گوگل یا هر شبکه ی دیگری که مورد نظر شماست وجود دارد که در اینجا به شما معرفی میکنیم.


1-اگر به دنبال پیدا کردن نام خاصی در ارتباط با کار و شغل هستید باید دقیقا به کلمه ی مورد نظر اشاره کنید. حرفه ی خاصی که مد نظر شماست باید دقیقا در قسمت جستجو تایپ شود البته ممکن است در صورت اشتباه بودن نام گوگل آپشن های مشابه را به شما معرفی کنید اما میتوانید برای سرچ دقیقتر در ارتباط با مشاغل و حرف از سایت www.YourBusinessName.com استفاده کنید در این وب سایت حتی میتوانید نام حرفه و شغل خود را وارد کنید تا دیگران شما را راحت تر پیدا کنند. شما فقط کافیست نام شغل مورد نظرتان را وارد کنید.


2-برای پیدا کردن عناوین همیشه ممکن نیست که کامل نام و کلمه مورد نظر را به خاطر داشته باشیم بنابراین سعی کنید که کلمات هم خانواده و مشابه را وارد کنید تا با آپشن هایی که گوگل به شما می دهد بتوانید به کلمه ی مورد نظر دسترسی پیدا کنید چون با وارد کردن یک نام ممکن است انواع مختلفی از وب سایت های گوناگون باز شده و شما را دچار سردرگمی کند بنابراین بهترین روش این است که اگر نام و عنوان را به طور کامل نمیدانید از کلمات هم خانواده استفاده کنید.


3-همیشه پیش می آید که یک نام را وارد میکنیم اما مطلبی که مورد نظر ماست پیدا نمیشود چون وب سایت هایی که باز میشوند ممکن است آن نام را در محتویاتشان داشته باشند اما مطلب آن سایت مورد نظر ما نیست بنابراین برای سرچ دقیقتر عبارت یا کلمه را داخل " " قرار دهید در اینصورت سرچ موفق تری خواهید داشت.


4-برای پیدا کردن آدرس یا مکان مشخص میتوانید از نقشه گوگل یا google map استفاده کنید البته در خصوص پیدا کردن شهر ها و کشورها میتوانید با آپدیت کردن map گوشی خود راحت تر جست و جو کنید.


5-برای پیدا کردن آدرس از google place هم میتوانید استفاده کنید حتی محل شرکت ها و ساختمان های اداری را میتوانید به راحتی از google place  مشخص کنید .


6-برای سرچ و جست و جو در دیگر شبکه های اجتماعی باید به همین صورت نام دقیق کلمات و عبارات را وارد کنید تا سرچ موفق تری داشته باشید. اگر کلمه ی مورد نظر شما عنوان شغلی و کاری خاص است ممکن است همه از شبکه های اجتماعی استفاده نکنند بنابراین از همان گوگل که گستره ی بیشتری دارد استفاده کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► منوی رستوران ها روی صفحه ی فیس بوک!
هنوز از ویندوز XP استفاده میکنید؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر