Ascend P7 محصول شرکت هوآوی رونمایی شد

سه شنبه ، 20 خرداد 1393 ، 11:34


شرکت هوآوی پس از Ascend P6 که در سال گذشته رونمایی شده بود حال از محصول جدیدش Ascend P7 رونمایی میکند. این شرکت در رونمایی محصول جدیدش گفته است که این گوشی روشن تر، باریکتر، با سرعت عمل بالا، هیجان انگیزتر و بهتر از هر گوشی است که با آن رقابت میکند. این محصول با توجه به قابلیت های زیادی که طبق گفته ی شرکت هوآوی دارد از قیمت بالایی هم برخوردار است.

 

 


به گزارش گروه خبری بانی دات آی آر رقابتی که این گوشی از لحاظ قیمیتی با گوشی های هوشمند سامسونگ، سونی، اپل و اچ تی سی دارد بسیار بالا است. این گوشی با صفحه نمایش 5 اینچی و دوربینی با کیفیت full HD در مقایسه با دیر گوشی هایی با این قابلیت خوش درخشیده است.


گوشی Ascend P7 دارای اندروید 4 است و دوربین 8 مگا پیکسلی دارد. ویژگی بارز دوربین P7 این است که میتواند به صورت اتوماتیک ایرادات عکس را برطرف کند چون این گوشی از سنسورهای بسیار قوی برخوردار است.


خیلی از کاربران اندروید از این که P7 دارای کارت حافظه ی داخلی SD است از این گوشی استقبال کردند چون در سال گذشته هوآوی استقبال چندان خوبی از P6 مشاهده نکرد بنابراین برای رونمایی مدل P7 بسیار تلاش نموده تا جذابیت های آن را افزایش بدهد.


لبه های متالیک این گوشی برای کاربران یادآور طراحی iphone 4 است. هوآوی تلاش بسیار نموده تا این محصول خود را با صفحه نمایش قوی تری تولید کند. علاوه بر این ها استفاده از P7 بسیار آسان تر از استفاده از P6است چون در گاه USB در مدل P7 در لبه ی پایین گوشی قرار دارد و این باعث میشود که کاربران برای اتصال و جداسازی USB از دستگاه راحت تر از P6 عمل کنند.


همچنین جایگاه هندزفری در P7 تغییر کرده و در سمت راست در قسمت بالایی گوشی قرار دارد. همین دو تغییر کوچک در ساختار فیزیکی P7 باعث جلب توجه از سوی کاربران میشود. علاوه بر اینها P7 از رنگ روشن تری نسبت به P6برخوردار است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تفاوت فبلت و تبلت در چیست؟
گوگل وارد دنیای موسیقی میشود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر