گوگل وارد دنیای موسیقی میشود؟

سه شنبه ، 20 خرداد 1393 ، 13:45


نیویورک پست گزارشی را منتشر نموده مبنی بر اینکه شرکت گوگل به تازگی قصد دارد که وارد دنیای موسیقی شود. گوگل به تازگی تصمیم گرفته که وب سایت Songza را به قیمت 15 میلیون دلار بخرد. وب سایت Songza در زمینه ی موسیقی فعالیت میکند و حدود 5 میلیون کاربر ماهیانه از این وب سایت استفاده میکنند. این وب سایت در سال 2006 آغاز به فعالیت نموده است.

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Songza طبق گفته ی کارشناسان موسیقی توانسته در سال های اخیر خلاقیت زیادی را برای تهیه موسیقی و ویدئو کلیپ ها داشته باشد. این وب سایت حتی از رقیبان خود مثل Pandora و Spotify هم بهتر توانسته کاربران خود را جذب کند.


این وب سایت بیشتر به دلیل اپ های متنوعی که دارد مورد توجه قرار گرفته است بنابراین گوگل تصمیم دارد که در کنار خدماتی مثل Google play Music این وب سایت را هم به آن اضافه کند. ویژگی بارزی که Songza دارد رایگان بودن آن برای استفاده توسط کاربران است.


شرکت Amazon  هم از طرفداران این وب سایت است. مبلغی که گوگل برای خرید این وب سایت پیشنهاد داده در مقابل مبلغی که شرکت اپل برای خرید Spotify پیشنهاد داده خیلی کمتر است با این حال گوگل همه ی تلاش خود را میکند تا بتواند این وب سایت را بخرد. و موافقت Songza با درخواست گوگل میتواند به قابلیت های جدیدی را به این شبکه اضافه کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► Ascend P7 محصول شرکت هوآوی رونمایی شد
وای فای در هواپیما! ◄

مطالب مرتبط
بنر