تبلت های پاناسونیک مجهز به ویندوز 8

چهارشنبه ، 4 تیر 1393 ، 11:34

 


پاناسونیک تبلت جدید خود را با نام FZ-M1 تولید نموده است که مجهز به ویندوز 8 میباشد. این تبلت جدید یک نوعی از تبلت کامل و منحصر بفرد به شمار می آید و با مشخصات و قابلیت هایی که دارد در نوع خود بی نظیر است.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر پاناسونیک این تبلت ها را در سایز 7 اینچ تولید نموده است که حدود 540 گرم هستند.  با وجود قیمت بالای این تبلت اما کیفیت بالای آن توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.


از ویژگی های منحصر بفرد این تبلت میتوان به حفظ طولانی مدت باتری اشاره نمود، از لحاظ ظاهری این تبلت تقریبا نازک محسوب میشود و قطر قسمت بالایی و پایین آن به ترتیب 11 و 13 میلی متر است.

 

 

 

از لحاظ وزن هم چندان سنگین نیست و مثل خیلی از تبلت های دیگر قابل حمل است. وجود LED و سنسورهای مختلف در این تبلت بسیار نظر کاربران را جلب کرده است. دوربین به کار رفته در آن 5 مگا پیکسل و مجهز به فلش LED است.


ویندوز 8 در این تبلت توانسته امکانات زیاد دیگری را به آن اضافه کند مثلا نرم افزارهای مختلف که در این ویندوز به کار رفته تبلت را پر کاربردی تر میکند. پاناسونیک تبلت خود را طوری طراحی کرده است که میتواند باتری را به صورت طولانی مدت حفظ کند و این برای افرادی که از تبلت زیاد استفاده میکنند مورد توجه است.


در حال حاضر قیمت FZ-M1 تقریبا 739 پوند است پاناسونیک تبلت خود را مجهز به اپ های مختلف و کاربردی کرده است که این ویژگی با توجه به اینکه در خیلی از تبلت ها وجود دارد و باعث جذب کاربران میوشد در کنار وجود ویندوز 8 در این تبلت ارز آن را چندین برابر نموده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► استفاده از تبلت ها در محیط کاری
تاثیر تکنولوژی بر تجارت ◄

مطالب مرتبط
بنر