تانگو پروژه ی جدید گوگل

سه شنبه ، 10 تیر 1393 ، 10:20


پروژه تانگو متعلق به شرکت گوگل است این پروژه به همان اندازه که جدید و جذاب است یک پروژه پر از راز و رمزهای گوناگون نیز هست. پروژه تانگو هم شامل تبلت و هم شامل گوشی های هوشمندی است که توسط گروه پروژه ای و تکنولوژی پیشرفته ی گوگل طراحی شده است.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت گوگل قصد دارد که حدود 4000 محصول را با این پروژه در ماه ژوئن طراحی کند. این محصولات جدید 7 اینچی هستند و دارای دو دوربین و مجهز به سنسورهای فوق پیشرفته می باشند.

 

 


با استفاده از این تبلتها میتوان نقشه هایی 3 بعدی ایجاد کرد به این صورت که این تکنولوژی جدید قادر است فضا را به صورت 3 بعدی نمایش دهد. البته علاوه بر تبلتهای پروژه ی تانگو گوشی های هوشمند این پروژه نیز همین قابلیت را دارند.


در کنفرانس I/O گوگل؛ تیم پروژه ی تانگو نشان دادند که این تکنولوژی که 7 اینچ اندازه دارد با قیمتی حدود 1024 دلار در آینده به فروش میرسد. این تیم پروژه ی تانگو معتقد هستند که ال جی جزء اولین مشتری هایی است که برای خرید این تکنولوژی تلاش خواهد نمود.
این پروژه شباهت هایی هم به پروژه ی جدید دیگری که گوگل آن را رونمایی کرده است یعنی پروژه ی Cardbord دارد. در هر دوی این محصولات لنزهای یکسانی استفاده شده است.


مهندسان این تیم ممکن است مدل های بزرگتری از این تانگو تبلت ها را هم تولید کنند علاوه بر آن مهندسان این تیم از پروژه ی تانگو برای تولید بازی های ویدئویی و تولید فیلم استفاده میکنند.


این تکنولوژی میتواند برای تولید بازی های 3 بعدی هم مورد استفاده قرار بگیرد و احتمالا با این روش نسل جدیدی از بازی ها تولید خواهند شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► اندروید یا آیفون؟
فوتوشاپ در ویندوز فون ◄

مطالب مرتبط
بنر