سامسونگ رتبه ی اول را در بازار آمریکا دارد

يكشنبه ، 19 مرداد 1393 ، 15:05

 


شرکت سامسونگ در تولید گوشی های هوشمند مقام اول را در بازار آمریکا دارد. بعد از سامسونگ، اپل در مقام دوم قرار گرفته است. تحقیقات نشان میدهد که سامسونگ محصولات بیشتری را ارسال کرده و در دسترس کاربران قرار داده است بنابراین در بازار گوشی های هوشمند در آمریکا در مقام اول قرار گرفته است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ، اپل و ال جی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را در بازار گوشی های هوشمند در آمریکا دارند. دو شرکت اپل و سامسونگ اعلام کردند که در ماه آینده محصولات جدید خود را به بازار عرضه میکنند.


شرکت تحقیقاتی Counterpoint که در زمینه ی تحقیقات بازار محصولات مختلفی مثل گوشی های هوشمند فعالیت میکند اعلام کرده که میزان ارسال و عرضه ی محصولات سامسونگ 36.1 درصد بوده است در حالی که این مقدار برای اپل 29.7 درصد در نیمه ی اول سال میباشد.


این میزان ارسال محصولات توسط سامسونگ در سال گذشته 33.9 و برای اپل 25.9 درصد بوده است. شرکت ال جی هم با 11 درصد سهم در مقام سوم قرار گرفته است. اینکه دو شرکت اپل و سامسونگ در مقام های برتر قرار گرفتند و با یکدیگر رقابت میکنند باعث تعجب نیست.


در ماه آینده اپل آیفون 6 را رونمایی خواهد کرد و سامسونگ هم یک محصول جدید از سری گوشی های هوشمند گلکسی را رونمایی خواهد نمود. بنابراین میزان رقابت بین این دو شرکت در آینده بیشتر خواهد شد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► مزیت های اندروید L‌ چیست؟
نکاتی برای تمیز کردن و نگهداری گوشی های هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر