رقابت آیفون 6 با گلکسی نوت 4 در ماه آینده

دوشنبه ، 20 مرداد 1393 ، 13:58


دو شرکت اپل و سامسونگ رقابت خود را در ماه آینده بیشتر میکنند. سامسونگ محصول جدید خود را که همان Galaxy Note 4 است رونمایی خواهد کرد و در مقابل اپل هم آیفون جدید خود را در اختیار کاربران قرار میدهد. بنابراین طرفداران این محصولات منتظر هستند تا ویژگی های اصلی این دو گوشی هوشمند مشخص شود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اپل این بار با تولید محصولی با صفحه نمایش بزرگتر بیشتر مورد توجه رقیبان خود قرار گرفته است. سامسونگ هم این بار سعی کرده به جای گوشی هوشمند یک فبلت تولید کند تا بتواند با دیگر گوشی های هوشمند به خصوص آیفون 6 رقابت کند.

 


آیفون 6 با صفحه نمایش 5.5 اینچی رقیب اصلی گلکسی نوت 4 است. سامسونگ Galaxy Note 4 را با اندازه ای بزرگتر از آیفون 6 یعنی 5.7 اینچ تولید نموده است. آیفون 6 رزولوشن 1280*2272 دارد در حالی که گلکسی نوت 4 سامسونگ رزولوشن 1440*2560 دارد. اپل برای آیفون 6 از صفحه نمایش شیشه ای کریستالی استفاده کرده است بنابراین ویژگی های جدید و منحصر بردی در آیفون 6 وجود خواهد داشت.


در مورد قیمت دقیق این محصولات هنوز اپل و ساموسنگ اخباری را منتشر نکرده اند اما قطعا با داشتن امکانات جدید در این گوشی های هوشمند قیمت آنها هم بالاتر خواهد بود.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گلکسی S5 آبی رنگ در آگوست به فروش میرسد
iWatch جدید در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد ◄

مطالب مرتبط
بنر