تلاش سامسونگ برای تولید گوشی های هوشمند جدید

پنجشنبه ، 23 مرداد 1393 ، 07:47


سامسونگ تلاش میکند تا با تولید گوشی های جدید بتواند میزان فروش این محصولات را بیشتر کند با توجه به رقابت بازار جهانی در تولید گوشی های هوشمند سامسونگ در تلاش است تا محصولی متفاوت و جدید را به بازار عرضه کند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت سامسونگ اعلام کرده که در 6 ماه آینده دو گوشی هوشمند جدید با خلاقیت بالا را به بازار عرضه خواهد نمود. احتمالا یکی از این دو گوشی هوشمند از صفحه نمایش بزرگتر استفاده خواهد نمود و یکی از آنها هم از طراحی جدید برای بدنه ی گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد تا به جای بدنه های پلاستیکی از بدنه های فلزی برای گوشی های هوشمند تولید این شرکت استفاده شود.


برای تولید گوشی جدید که صفحه نمایش بزرگتری هم دارد سامسونگ احتمالا آن را در سری گوشی های هوشمند Galaxy Note تولید میکند و برای گوشی هوشمند دیگری که بدنه ی فلزی دارد احتمالا Galaxy Alpha که اخبار زیادی هم از آن منتشر شده است توسط سامسونگ تولید خواهد شد.


احتمالا سامسونگ Galaxy Alpha را که 4.8 اینچ صفحه نمایش دارد با بدنه ی فلزی تولید میکند تا در تولید گوشی های هوشمند خود تغییر ایجاد کند. این گوشی جدید قرار است که در ماه های آینده رونمایی شود.

سود دهی شرکت سامسونگ با وجود تولید و فروش زیاد گلکسی S5 کاهش یافته است بنابراین سامسونگ قصد دارد که با تولید جدیدترین گوشی های هوشمند و با ویژگی های منحصر بفرد بتواند سهم بیشتری از بازار تکنولوژی را به خود اختصاص دهد این در حالی است اپل هم با تولید آیفون جدید خود وارد دور جدیدی از رقابت در گوشی های هوشمند خواهد شد. آیفون 6 اپل به رقابت با Galaxy Alpha سامسونگ میپردازد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► One E8 محصول جدید HTC
Moto G با صفحه نمایش بزرگتر ◄

مطالب مرتبط
بنر