ویژگی های HTC Desire 816 چیست؟

شنبه ، 25 مرداد 1393 ، 08:15


شرکت HTC‌ هم جزء شرکت هایی است که در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند تلاش زیادی میکند تا از خلاقیت و تنوع در این محصولات استفاده کند. محصول دیگری از این شرکت HTC Desire 816 است که بیشتر یک فبلت است تا گوشی هوشمند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این محصول قیمتی حدود 399 دلار دارد از مزایای این گوشی هوشمند میتوان به صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی که دارد و همچنین جذابیت های ظاهری که در طراحی آن به کار رفته اشاره نمود.

 

 

گوشی هوشمند One M8 دارای بدنه ی فلزی می  باشد اما این محصول جدید HTC بدنه ی فلت پلاستیکی دارد و همچنین اندازه ی صفحه نمایش آن هم 5.5 اینچ است. قرارگرفتن دکمه های این گوشی هوشمند در لبه ی مثل دکمه ی تنظیم صدا در قسمت چپ صفحه نمایش باعث راحتی دسترسی به این امکانات شده است.


در قسمت دیگر لبه ی این گوشی هوشمند جایگاه کارت حافظه و  Micro SDاست. پردازنده ی HTC Desire 816 سرعت 1.6 گیگا هرتز را دارد. گوشی هوشمند HTC Desire 816 هم از اسپیکرهای استریو برای کیفیت بهر صدا بهرمند است. وزن این محصول جدید HTC 165 گرم و ضخامت آن 7.9 میلی متر است.


رزولوشن صفحه نمایش Desire 816 720*1280 و اندروید آن هم 4.4.2 است بنابراین نرم افزارهای متفاوت و مختلف در این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته است. دوربینی که HTC برای  Desire 816طراحی کرده است 13 مگا پیکسل کیفیت دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تفاوت Xperia Z1 و Xperia Z2 در چیست؟
Alpha چه زمانی رونمایی خواهد شد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر